کتاب «آرامش در پرتو حجاب» در کانون فرهنگی هنری یاسین شاهرود معرفی شد

حسين پور توجه به فرهنگ کتاب و کتابخواني را مهم دانست وگفت:درراستای آشنايي بيشتر اعضاء کانون به مسائله حجاب و ترويج فرهنگ کتابخواني کتاب«آرامش در پرتو حجاب» معرفي شد.

«حسین حسین پور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درسمنان؛ با اشاره به اهمیت جایگاه کتاب و کتابخوانی در کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: معرفی کتاب یکی از بهترین فرصت های ترویج فرهنگی کتاب و کتابخوانی محسوب می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری یاسین تصریح کرد: معرفی کتاب با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، جذب جوانان و نوجوانان  و به ویژه کودکان به کتابخانه مساجد، انس بیشتر عموم مردم به ویژه نسل جوان با کتاب و ترغیب به مطالعه کتب دینی و مفید برگزار شد.

 

وی با تأکید براینکه مطالعه‌ یکی‌ از بهترین‌ راه‌های‌ غنی‌ سازی‌ و بهره‌وری‌ از اوقات‌ فراغت‌ است ادامه داد: جامعه پیشرو در فرهنگ و تمدن، جامعه‌ای است که به کتاب و کتاب‌خوانی اهمیت می‌دهد. ‌

 

حسين پوربا بیان اینکه کتاب«ارامش در پرتو حجاب» در قالب طرح ملی«شنبه‌های کتاب» برای اعضا و فعالان کانون فرهنگی هنری یاسین در روستای پرو شهرستان شاهرود معرفی شداضافه کرد:طرح ملی شنبه های کتاب یکی از مهمترین برنامه های مهم رویداد ملی فهما است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری یاسین با اشاره به اینکه این کانون شنبه هر هفته با معرفی یک کتاب تاکید بر اهمیت به فرهنگ مطالعه و کتابخوانی دارد اظهارداشت: باید متناسب با نیاز جامعه هر منطقه، کتاب‌های ارزشمند و مفید در کتابخانه‌ها گردآوری و به مردم معرفی شود.

 

وی توجه به فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه بویژه برای دختران را مهم دانست وگفت: معرفی کتاب هایی با موضوع حجاب و عفاف می تواند تاثیر شایانی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه داشته باشد.

 

حسین پور افزود: در پایان برنامه این هفته ۱۴ شاخه گل به دختران محجبه کانونی اهدا شد.

 

کد خبر 1189271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha