خادمیاران رضوی بابل برای محرومیت زدایی به نیت امام رضا(ع)۵میلیارد تومان کمک کردند

جعفرزاده گفت:خدمات انجام شده کانون های خدمت رضوی و خیرین به نیازمندان شهرستان بابل در ۱۴ ماه گذشته بالغ بر ۵ میلیارد تومان بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «محمود جعفرزاده» امروز( ۴تیر) در دیدار خادمیاران رضوی شهرستان بابل با حجت‌الاسلام «محمدمهدی شریف‌تبار» مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: خداومند متعال را شاکریم این سازمان، منشاء خیر و برکت و ناشر و مبلغ مبانی و معارف اسلامی است.
 

 

مدیر کانون خدمت رضوی شهرستان بابل ضمن تشریح خدمات خادمیاران رضوی این شهرستان، افزود: خادمیاران رضوی شهرستان بابل از هیچ کوششی در راستای رفع نیاز محرومین دریغ نمی کنند.

 

وی کادرسازی، توانمندسازی، غنی سازی هر چه بیشتر چهارشنبه امام رضایی و مشاوره علمی، آموزشی و روانشناختی را از اولویت های برنامه های کانون خدمت رضوی اعلام کرد.

 

جعفرزاده یادآورشد: خدمات انجام شده کانون های خدمت رضوی و خیرین به نیازمندان شهرستان بابل در 14 ماه گذشته بالغ بر 5 میلیارد تومان بوده است.

*خادمیاران رضوی مروجان فرهنگ قرآن باشند

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران نیز در این دیدار ضمن خیر مقدم به خادمیاران بارگاه ملکوتی امام مهربانی، انجام این دیدار را بخاطر سالروز تاسیس این نهاد به فال نیک گرفت و اظهار کرد: خادمیاری مدال افتخاری است که نصیب شما شده تا با استفاده از آن بتوان سیره اهل بیت (علیهم السلام) و امام رئوف حضرت رضا(ع) را در جامعه انتشار دهید.

 

حجت‌الاسلام «محمدمهدی شریف‌تبار» ابراز امیدواری کرد: که با وجود ولی نعمتمان آقا علی بن موسی الرضا(ع) این کانون بتواند با عنایت خاصه امام رئوف، خدمات فرهنگی و محرومیت زدائی بیشتری به اقشار جامعه ارزانی بدارد.

 

وی با اشاره به حدیثی از امام رضا(ع) که فرمودند در خانه ای که قرآن در آن خوانده و توجه شود رنگ فقر به خود نمی بیند بر ترویج و تشویق به آموزه های قرآنی تاکید کردند.

 

به گزارش شبستان  ، این دیدار صمیمی با قرائت صلوات خاصه امام مهربانی همراه بوده است.

کد خبر 1189355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha