امنیت و اقتدار کشور مدیون حماسه‌ آفرینی شهیدان است

قهرمانی با بیان اینکه امنیت و اقتدار امروز کشور، مدیون حماسه‌آفرینی شهیدان و ایثارگران است، گفت: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران باید در اولویت کاری مسئولان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « مجتبی قهرمانی » در آیین غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای بندرعباس با قرائت فاتحه و اهدای گل، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی برای ارواح طیبه شهیدان علو درجات را مسئلت کردند. 

 

وی گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و شهدای هفتم تیر اظهار کرد: درک راه شهدا یکی از وظایف خطیر مسئولان و مردم است و بازماندگان از قافله شهیدان وظیفه انتقال پیام ارزشمند آنان در پاسداشت ارزش‌ها و صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را عهده دار می باشند.

 

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در خصوص تکریم خانواده شهدا و تأکیدات ریاست قوه قضاییه در این خصوص اظهارداشت: فرزندان و خانواده شهدا مایه دلگرمی و امید جامعه اسلامی هستند لذا فرهنگ دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان باید در جامعه نهادینه شود.

 

وی در ادامه افزود: یادآوری ایمان، رشادت و ایثارگری‌های شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی سبب خواهد شد تا مسیر حق را گم نکنیم.

 

قهرمانی خاطرنشان کرد: شهدا رمز عزتمندی ایران اسلامی هستند و تداوم راه ایشان، رسالت مردم و مسئولین است.

 

گفتنی است؛ در جریان این مراسم با حضور مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و اعضای شورای قضایی و دیگر مسئولان از تعدادی از خانواده های شهدا و ایثارگران شاغل در دستگاه قضایی استان هرمزگان تجلیل شد.

 

 

 

 

کد خبر 1189399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha