اعزام ۳۳۴ نفر از مددجویان کمیته امداد فارس به مشهد مقدس

موصلی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۳۴ نفر از مددجویان کمیته امداد فارس در قالب اردوهای سراسری و شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مرتضی موصلی»، امروز (شنبه 4 تیر) با اشاره به اعزام مددجویان کمیته امداد فارس به مشهد مقدس در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای امسال تاکنون 334 نفر از مددجویان کمیته امداد فارس در قالب اردوهای سراسری و شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام شده اند.

مدیرکل کمیته امداد فارس افزود: نگاه کمیته امداد صرفا به حوزه معیشتی محدود نمی شود و به امور فرهنگی توجه ویژه داریم و معتقدیم که توانمندی فرهنگی نقش موثری در سایر ابعاد زندگی دارد و در پی توانمندی فرهنگی مددجویان هستیم.

وی اضافه کرد: برگزاری اردوهای زیارتی و تفریحی در کنار آموزش های نظری و کلاس های اعتقادی، نتایج مطلوبی برای مددجویان در پی دارد و اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی موجب تحول ذهنی و قلبی آنها می شود.

موصلی تاکید کرد: طی 2 سال گذشته به دلیل شیوع کرونا بسیاری از برنامه های حوزه فرهنگی برگزار نمی شد و یا به صورت مجازی بود؛ اما اکنون فرصت برای تقویت این حوزه فراهم است و این اردوها از نظر سیاحتی تاثیر بسزایی در تقویت روحیه دانش آموزان و دانشجویان دارد و فرصت آشنایی با فرهنگ های مختلف را فراهم می کند.

وی اعلام کرد: 40 دانش آموز پسر و 80 دانشجوی دختر، جمعه 3تیر در قالب اولین گروه تحت حمایت کمیته امداد فارس در قالب اردوهای سراسری به مشهد مقدس اعزام شدند.

موصلی گفت: در سه ماهه اول امسال نیز 214 نفر از مددجویان فارس در قالب شوق زیارت که با همت خیرین انجام می شود به مشهد مقدس اعزام شدند و سهم استان فارس در سه ماهه دوم امسال برای اعزام به اردوهای سراسری مشهد مقدس نیز 520 نفر است.

کد خبر 1189407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha