حمایت ارشاد گلستان در صدور مجوز چاپ کتاب/ دوره های آموزشی ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی برگزار می شود

قربانی از برگزاری همایش ها و جلسات ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی به منظور ارتقای سطح آگاهی مردم و آشنایی آنها با قوانین جهت رعایت حقوق شهروندی و حقوق همسایگی خبر داد.

«جواد قربانی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: دوره آموزشی کارشناسان فرهنگی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی حوزه چاپ و نشر گلستان به صورت وبیناری برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: در این دوره آموزشی، کارشناسان فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور بالا رفتن سطح آگاهی و دانش آموزش های لازم را فرا می گیرند تا بتوانند خدمات بهتری در حوزه چاپ و نشر ارائه دهند.

 

وی با اشاره به فعالیت های حوزه کتاب، گفت: با رایزنی های صورت گرفته توسط مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان مجوز بیشتری برای حمایت از چاپ کتاب صادر می شود و به تولید محتوای کتاب توجه بیشتری خواهد شد.

 

قربانی از برگزاری همایش ها و جلسات ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی خبر داد و افزود: در راستای ارتقای سطح آگاهی مردم و آشنایی آنها با قوانین جهت رعایت حقوق شهروندی و حقوق همسایگی، آموزش فرهنگ آپارتمان نشینی یکی از نیازهای جامعه است.

 

وی با بیان اینکه این آموزش ها سبب جلوگیری از منازعات و اختلافات شهروندی می شود، گفت: این دوره های آموزشی در طول سال در قالب چندین برنامه و همایش و مسابقات در سطح محلات برگزار می شود.

 

 

 

کد خبر 1189418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha