لزوم توجه میراث فرهنگی و پارک علم و فناوری به توسعه اشتغال در خراسان جنوبی

اشرفی گفت: یکی از فرصت های مغفول مانده، میراث فرهنگی و صنایع دستی خراسان جنوبی است و بستری خوبی برای جذب اعتبارات و توسعه استان محسوب می شود و با توجه به شعار سال جاری از پارک علم و فناوری انتظار داریم تا جهت اشتغال زایی در استان فعال تر شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «جواد اشرفی» امروز (۴ تیر) در کمیته استانی بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه اظهار داشت: هدف از اجرای این تبصره ایجاد و توسعه اشتغال در کشور به خصوص مناطق محروم از جمله خراسان جنوبی و باید تلاش کنیم تا یک عملکرد خوب، شایسته استان رقم بزنیم.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه بیش از ۳۷ درصد بانک ها نسبت به پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ در استان رشد داشته اند، ادامه داد: دستگاه های متولی پای کار اجرای این تبصره در استان هستند و اجرای طرح ها را پیگیری خواهند کرد و تقاضا داریم تا بانک های عامل نیز اقدامات جدی انجام دهند.

 

وی در خصوص پروژه های جهاد کشاورزی مرتبط با تبصره 18 بودجه عنوان کرد: جهاد کشاورزی پیگیری کند تا بتواند اعتبار شناور دریافت کند چرا که یکی از بخش های تاثیرگذار و مهم در زمینه ایجاد اشتغال در خراسان جنوبی محسوب می شود.

 

اشرفی با اشاره به بخش میراث فرهنگی و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: یکی از فرصت های مغفول مانده، میراث فرهنگی و صنایع دستی خراسان جنوبی است و بستری خوبی برای جذب اعتبارات و توسعه استان محسوب می شود که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه از پارک علم و فناوری انتظارات بسیاری با توجه به شعار سال جاری در زمینه اشتغال زایی داریم، بیان داشت: برخی افراد از نحوه عملکرد پارک علم و فناوری و رفتار سلیقه ای آن گلایه دارند و باید در سال جاری پیشتاز باشند.

 

 

کد خبر 1189453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha