رویکرد سازمان تبلیغات باید متناسب با شرایط  و ورود به عرصه‌های جدید باشد/  پایگاه‌های اجتماعی  در حال افزایش به ۳۰ پایگاه است

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه رویکرد سازمان تبلیغات باید متناسب با شرایط و ورود به عرصه‌های جدید باشد، گفت: اربعین حسینی فرصتی مغتنم در راستای اجرای برنامه ها و فعالیت های فرهنگی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در  استان و امام جمعه ایلام، ظهر امروز(۴ تیر) در دیدار با کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام به مناسبت سالروز تاسیس این سازمان، اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی جزو نهادهایی است که فعالیت‌هایش در راستای اسلام و انقلاب است.

 

حجت‌الاسلام « الله‌نور کریمی‌تبار» تصریح کرد: رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی باید متناسب با شرایط ورود به عرصه‌های جدید باشد، سازمان تبلیغات اسلامی ایلام رویکرد خود را جدید و نوین کرده و بسیار موثر و به موقع است.

 

وی با بیان اینکه  هداست انسان در مسیر انبیاء الهی بسیار ارزشمند است، ابراز کرد: کار فرهنگی بسیار زمانبر است پس باید ضمن تلاش حوصله به خرج داد و به صورت مستمر فعالیت های فرهنگی را ادامه داد.

 

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی ایلام بسیار خوب و مفید واقع شده است، تصریح کرد: اربعین حسینی یکی از رویدادهای مهم فرهنگی در جهان اسلام است که باید در راستای اجرای برنامه ها و فعالیت های فرهنگی، گام های مثبتی در اربعین سال جاری برداشته شود.

 

 رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام نیز در این نشست، اظهار کرد: یکم تیرماه به نام روز تبلیغ و سازمان تبلیغات مزین شده و در سال ۶۰ تاسیس شده است. 

 

حجت الاسلام« محمد علی نجفی» افزود: بخش‌های مختلفی از جمله موسسه تبیان پژوهشگاه باقرالعلوم، خبرگزاری مهر، دارالقران کریم و ... تحت نظر سازمان تبلیغات اسلامی است.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: در خصوص هیئت‌ها برنامه ریزی‌های مفصلی شده و در پایگاه‌های اجتماعی پیشرفت‌های زیادی صورت گرفته است، روحانیون پایگاه‌های اجتماعی در مناطق روستایی پر آسیب و حاشیه‌های شهر حضور پیدا کرده و فعالیت می‌کنند. 

 

وی با بیان اینکه پایگاه‌های اجتماعی  در حال افزایش به ۳۰ پایگاه است و ایلام در این خصوص رتبه اول کشور را دارد‌، ابراز کرد: در مرکز استان در برنامه چراغ راه ویژه ماه مبارک رمضان ۵ هزار نفر در کل استان دعوت شدند.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام  تصریح کرد: برگزاری دوره مهدویت برای ائمه جماعات و روحانیون مستقر، برنامه‌های تعالی و طرح سفیران نور از دیگر‌ برنامه‌هایی است که در این مدت صورت گرفته است.

 

حجت‌الاسلام نجفی با بیان اینکه  اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های چوار و هلیلان به زودی افتتاح می‌شوند، خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره آیین سبز برای تئاتر دانش آموزی در مکتب حاج قاسم برگزار شده که ۱۸۰ مدرسه در این جشنواره شرکت کردند. 

 

 

کد خبر 1189474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha