ورزش شادگان باید مورد حمایت بیشتری قرار گیرد

صالح زاده با بیان اینکه ورزش شادگان باید مورد حمایت بیشتری قرار گیرد گفت: تلاش ما بر این است سرانه فضای ورزشی در سطح این شهرستان افزایش یابد و زیرساخت‌های ورزشی در بخش ورزش بانوان و آقایان تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شادگان، «جمال صالح زاده» ظهر امروز (شنبه ۴ تیر) در جلسه شورای ورزش شهرستان شادگان اظهار کرد: این شهرستان در مقوله ورزش جزو شهرهای خوب استان است و انتظار می‌رود در این زمینه پیشرفت بیشتری نیز داشته باشد.

 

سرپرست فرمانداری شادگان افزود: به ثمر نشستن و شکوفایی استعدادهای ورزشی در شهرستان شادگان نیازمند حمایت، اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات های مربوطه است.

 

وی ادامه داد: تلاش ما بر این است تا سرانه فضای ورزشی در سطح این شهرستان افزایش یابد و زیرساخت‌های ورزشی در بخش ورزش بانوان و آقایان تقویت شود.

 

صالح زاده در پایان تصریح کرد: شهرستان شادگان دارای استعدادها و ظرفیت‌های فراوان در رشته‌های مختلف ورزشی است و ورزشکاران این شهرستان در میادین مختلف افتخارات بسیاری کسب کرده‌اند.

 

تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام زمین چمن مصنوعی روستاهای خشاب، منصوره، شاوردی، تختی و مسکن مهر، کمک مالی به هیات‌های ورزشی، تهیه تجهیزات ورزشی به هیات‌های ورزشی تیراندازی، سوارکاری و کاراته و پیگیری پروژه محوطه سازی مجموعه ورزشی پتروشیمی شهدای شادگان از اهم مصوبات جلسه شورای ورزش شادگان بود.

 

کد خبر 1189475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha