مشکلی در تأمین کالاهای اساسی در جهرم نداریم

شفیعیان گفت: هیچگونه مسئله ای در تأمین کالاهای اساسی و مصرفی در شهرستان وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (شنبه ۴ تیر) در بازدید از اتاق اصناف جهرم، از فعالین اقتصادی و صنفی که در ایام کرونا با وجود مشکلات و فشارهای اقتصادی و  آسیب هایی که این بیماری به کسب و کارهای آن ها تحمیل کرد، برای حفظ و حراست از جان مردم در اجرای محدودیت ها پیشگام بوده و همراهی بی نظیری داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

 
 

فرماندار ویژه جهرم با اشاره به نقش بی بدیل بازار و کسبه و بازاریان در طول دوران استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در صف اول دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی، افزود: در این برهه حساس نیز آنها نقش مهمی در اجرای صحیح طرح اقتصادی دولت و مردمی سازی یارانه ها برعهده دارند.

 

وی بیان کرد: در اجرای این طرح کسبه و بازاریان با عرضه مطلوب کالاهای اساسی به ویژه مایحتاج اصلی مردم می توانند جو آرام و پویایی بر بازار حاکم نموده و مانند همیشه نقش آفرین و اثرگذار باشند.
 

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم با تأکید بر عزم دولت در مبارزه با گران فروشی و احتکار کالا تصریح کرد: با اجرای طرح تشدید نظارت و به کارگیری از تمامی ظرفیت های نظارتی شهرستان، با هرگونه اقدامی که معیشت مردم را با مشکل مواجه کند برخورد جدی و قانونی می شود و دراین مسیر با چون همیشه با هیچ فردی مماشات نمی شود.

 

شفیعیان با بیان اینکه هیچگونه مسئله ای در تأمین کالاهای اساسی و مصرفی در شهرستان وجود ندارد، تأکید کرد: سازمان های عضو ستاد تنظیم بازار باید در توزیع مستمر کالاها اهتمام داشته و بازرسی های خود را افزایش دهند.

 

در پایان معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان جهرم با اهدای گل و لوح تقدیر از رئیس و کارکنان اتاق اصناف تجلیل نمود.

 

کد خبر 1189490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha