تجمع سادات استان البرز در میدان جمهوری کرج به مناسبت عید سعید غدیر خم

حجت الاسلام صفوی با اشاره به اهمیت گرامیداشت عید سعید غدیر خم گفت: سادات استان البرز در میدان جمهوری کرج به مناسبت عید سعید غدیر خم گردهم می آیند تا بار دیگر شکوه واقعه غدیر را نشان دهند.

« حجت الاسلام صفوی» در جریان اعلام ویژه برنامه های عید سعید غدیر خم به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: سادات استان البرز در میدان جمهوری کرج به مناسبت عید سعید غدیر خم گردهم می آیند تا بار دیگر شکوه واقعه غدیر را نشان دهند. 

 

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: آیین گردهمایی همگانی به مناسبت عید غدیر با حضور سادات در میدان جمهوری کرج از ساعت ۹ صبح روز غدیر برپا می شود.

 

به گفته وی، ایجاد امید و انگیزه در جامعه مهمترین بخش از این همایش استانی است همچنین در ۴۵ آستان مقدس امامزادگان استان البرز نیز ویژه برنامه تبیینی و معرفتی عید سعید غدیر خم طی ۱۰ شب برپا است.

 

وی ادامه داد: تکریم و تجلیل از سادات در آستان مقدس امامزادگان و برپایی سفره اطعام از دیگر برنامه هایی است که به این مناسبت برنامه ریزی شده است. 

 

صفوی اظهار کرد: در جریان ویژه برنامه های مناسبتی عید غدیر خم، ۲ همایش با رویکرد محله محوری ، همگانی در نظر گرفته شده است که با محوریت مساجد، مواکب حسینی، خیریه ها در هر محله اجرا می گردد. 

 

 

 

 

کد خبر 1189556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha