تدریس ۲۱ کد رشته جدید در دانشگاه علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری

شایق بروجنی گفت: در سال تحصیلی آینده ۱۱ کد رشته در مقطع کارشناسی و ۱۰ کد رشته در مقطع کاردانی برای نخستین بار در این دانشگاه دانشجو می پذیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «بهروز شایق بروجنی» در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: بیشتر کد رشته های مقطع کارشناسی در حوزه تربیت بدنی تعریف شده که از آن جمله می توان به روانشناسی ورزشی، مربیگری پرورش اندام و مربیگری هندبال اشاره کرد.

 

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین رشته های دیگری از جمله رشته نساجی، طراحی لباس، رنگرزی، عملیات تکمیل پارچه، بافندگی تار و پود و طراحی کیف و کفش در دانشگاه علمی کاربردی استان در سال تحصیلی آینده تدریس می شود.

 

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: رشته های تجارت الکترونیک و کسب و کارهای دیجیتال نیز از دیگر رشته های جدید این دانشگاه به شمار می رود.

 

شایق به ظرفیت های استان در رابطه با رشته جوش نیز اشاره کرد و گفت: امسال با رایزنی انجام شده تدریس این رشته در دانشگاه استان از سر گرفته شده است.

 

وی با بیان اینکه ۴۱۹ مدرس در مراکز زیر مجموعه این دانشگاه تدریس می کنند، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۳۱ نفر مدرس خبره و ۴۰ نفر نیز استادان بخش معارف هستند.

 

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری از تدوین بانک اطلاعاتی دانش آموختگان دانشگاه علمی کاربردی استان خبر داد و گفت: این سند در حال تهیه است و با تکمیل آن امکان اتصال فارغ ابتحصیلان به بازار کار تسهیل می شود.

 

کد خبر 1189572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha