پارک بانوان در شهرستان بشرویه راه اندازی می شود

علیزاده گفت: پارک بانوان یکی از اولویت های مهم است که اجرا خواهد شد و هم در شهر ارسک و هم در شهر بشرویه باتوجه به دغدغه هایی که در حوزه بانوان دارند این موضوع را پیگیری و اجرایی می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «حسن علیزاده» شامگاه (4 تیر) در جلسه هم اندیشی بانوان شهرستان بشرویه اظهار داشت: نقش بی بدیل بانوان در جامعه اسلامی و کارکرد مشترک زن و مرد در این جامعه بسیار حائز اهمیت است.

 

فرماندار بشرویه با بیان اینکه انقلاب اسلامی با حضور زنان و نقش بی بدیل آن ها به پیروزی رسید، گفت: دشمنان این انقلاب امروز روی ظرفیت زنان و نقش آن ها در جامعه حساب باز کرده و در به کارگیری ظرفیت زنان و اغفال آنان اقدام کرده اند.

 

وی در خصوص بحث جمعیت و فرزندآوری عنوان کرد: در خصوص جمعیت که دغدغه دولت و مقام معظم رهبری است، در بحث تبیین فرزند آوری بانوان باید همکاری کنند.

 

فرماندار بشرویه با اشاره به اینکه پارک بانوان یکی از اولویت های مهم است که اجرا خواهد شد، افزود: هم در شهر ارسک و هم در شهر بشرویه باتوجه به دغدغه هایی که در حوزه بانوان دارند این موضوع را پیگیری و اجرایی می کنیم.

 

علیزاده بیان داشت: بحث تحکیم خانواده و آموزش را از روسای ادارات آغاز شود و اولین جلسه آموزشی برای آقایان را برگزار خواهیم کرد و بر لزوم آموزش پیش از ازدواج به دختران دبیرستانی نیز توجه داشته باشید.

 

 

کد خبر 1189592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha