شورای سیاست گذاری جشنواره رسانه ای ابوذر در البرز تشکیل می شود

موسوی زاده با اعلام خبر تشکیل شورای سیاست گذاری جشنواره رسانه ای ابوذر در البرز گفت: برپایی جشنواره رسانه ای ابوذر امکان رقابت رسانه ای میان اصحاب رسانه را با هدف تحقق رسانه تراز انقلاب اسلامی فراهم می کند.

« سید محمدرضا موسوی زاده» طی نشست هماهنگی به منظور اجرای طرح جشنواره رسانه ای ابوذر در استان البرز به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: شورای سیاست گذاری جشنواره رسانه ای ابوذر در البرز تشکیل می شود.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز افزود: برپایی جشنواره رسانه ای ابوذر در سال جاری با محوریت عناوین متعدد و شاخص اجتماعی، فرهنگی و معرفتی است تا به این واسطه امکان رقابت رسانه ای میان اصحاب رسانه فراهم شود.

 

به گفته وی، توجه به عناصر خبری، ظرفیت های رسانه ای و ارتقاء میزان سواد رسانه از اهداف این دوره از جشنواره رسانه ای ابوذر است ولی آنچه بیش از پیش مورد نظر است توجه به رقابت اثرگذار و سازنده و رشد رسانه تراز انقلاب اسلامی است. 

 

وی با اشاره به اهمیت امیدآفرینی و روحیه نشاط میان مردم بیان کرد: مشکلات اقتصادی، فرهنگی و ... همواره از جمله مشکلاتی است که جامعه با آن روبه رو است ولی آنچه مسلم است ایجاد روحیه امیدآفرینی و نشاط از جمله مسائل قابل توجهی است که باید به آن توجه کرد. 

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز خاطرنشان کرد: انعکاس واقعیت های خبری و مطالبات مردمی در رسانه با هدف ترویج خیر و آگاهی بخشی همچنین امیدآفرینی راهبردی برای رسیدن به رسانه تراز اسلامی است. 

 

کد خبر 1189635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha