مساجد، پیشران مبارزه با جریان ظلم و استبداد هستند

حسنی، با اشاره به اینکه امروزه مساجد پیشران مبارزه با جریان ظلم و استبداد هستند، اظهار کرد: آینده جهان و منجی جهان بعدی ایمان خواهد بود و یکی از مصادیق اصلی ایمان ما بحث خودباوری و خودشناسی و در یک کلام عزتمندی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نخستین سلسله رویداد آموزشی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد (محرابیان) با اشاره به اینکه امروزه مساجد پیشران مبارزه با جریان ظلم و استبداد هستند، اظهار کرد: آینده جهان و منجی جهان بعدی ایمان خواهد بود و یکی از مصادیق اصلی ایمان ما بحث خودباوری و خودشناسی و در یک کلام عزتمندی است.

 

امراله حسنی ادامه داد: متاسفانه در نسل امروز خلائی در زمینه عدم خودباوری وجود دارد و به نظر من این کارهایی که شروع شده است به ویژه در حوزه تئاتر می‌تواند این خلا را جبران کند. هر چه قدر ما در حوزه مسجد فعالیت کنیم مطمئنا بچه‌های مساجد اینده شان تضمین خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه در حوزه مساجد به ویژه در زمینه فرهنگ و هنر کم‌ و کاستی‌هایی وجود دارد، افزود: جای خوشحالی دارد که برنامههای منسجمی در این زمینه در حال شکل‌گیری است و امیدواریم ما هم بر اساس بضاعت خود در این زمینه سهیم باشیم.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افزود: متاسفانه عدالت فرهنگی و هنری به مناطق دور دست ما نرسیده است و شاهد هستیم که اگرچه در مسجد کارهای بزرگی انجام می‌شود ولی چون به دلایل فنی و به لحاظ هنری ضعیف هستند کارشان دچار مشکل است و این حرکت در واقع کمکی به تربیت استعدادهای این حوزه است.

 

کد خبر 1189679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha