مشکلات کشور جز با هم صدایی مسئولان و مردم قابل حل نیست

غیرتی با بیان اینکه مشکلات کشور جز با همراهی و هم صدایی مسئولان و مردم قابل حل نیست، گفت: همه باید در این راه ید واحد باشیم و اگر همراهی و همدلی همه مدیران نباشد قطعا در رفع مشکلات مردم به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «محمدرضا غیرتی» امروز(5 تیر) در شورای اداری شهرستان زیرکوه اظهار داشت: دولت تمام تلاش خود را با اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها به کار گرفته است تا با تمام توان مشکلات را از سر راه بردارد.

 

فرماندار زیرکوه در ادامه گفت: بروز مشکلات و مشقت ها برای مردم باعث شده تا مسئولیت ما در برابر مردم به عنوان ولی نعمتان ما بیشتر شود و مسئولان باید سعی کنند تا با نوع رفتار و گفتار خود برای مردم مشکل ایجاد نکنند.

 

وی با بیان اینکه انتظار ما این است پاسخ به موقع به مکاتبات اداری داده شود، افزود: اما متاسفانه همچنان برخی ادارات در این راه کوتاهی می کنند و باعث می شوند مشکلات با یک غفلت بر روی زمین بمانند.

 

غیرتی با تاکید بر اینکه اعتقاد ما براین است که حل مشکلات جز با هم صدایی و همراهی قابل حل نیست، ادامه داد: همه باید در این راه ید واحد باشیم و اگر همراهی و همدلی همه مدیران نباشد قطعا در رفع مشکلات مردم به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید.

 

فرماندار بشرویه عنوان کرد: مسئولان برای ارباب رجوع وقت بگذارند و تکریم ارباب رجوع در دستور کار مدیران باشد و با توجه به مشکلات عدیده مردم باید با عزت و احترام بیشتر با مردم رفتار شود.

 

وی با اشاره به فصل تابستان و اهمیت برنامه ریزی برای اوقات فراغت گفت: دستگاه های فرهنگی برای اوقات فراغت دانش آموزان و خانواده ها برنامه داشته باشند.

 

 

کد خبر 1189706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha