دورهمی بچه های مسجد در کانون «دوستان آسمانی» با برگزاری اردوهای تفریحی و ورزشی

گواهیان گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» با شرکت در اردوهای تفریحی و ورزشی اوقات فراغت خود را پربار کردند.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در فصل تابستان  زمینه برای برگزاری برنامه ها و فعالیت های تفریحی و ورزشی مهیا بوده و فرصتی برای تقویت یکدلی و صمیمت بیشتر بچه های مسجد است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم افزود: این کانون فرهنگی هنری از فرصت تابستان استفاده کرده و برنامه های متعددی را در زمینه های مختلف در حال برگزار کردن است.

 

وی بیان کرد: اردوی باغ شهر، از جمله برنامه هایی بود که در روزهای گذشته برگزار شده و بچه های مسجد در گروه سنی خردسالان با استقبال بی نظیر خود در آن شرکت کردند.

 

گواهیان عنوان کرد: بیش از 80 نفراز بچه های مسجد در این اردوی یک روزه شرکت کرده و برنامه ها و فعالیت های سرگرمی متعددی برای آنها برگزار شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه هایی که در روزهای گذشته در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» برگزار شد، اردوی شنا و فوتسال بود که این برنامه ها نیز ویژه گروه سنی خردسالان انجام شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم اظهار کرد: در این برنامه ها نیز که به منظور غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد انجام شد، بیش از 50 نفر حضور داشتند.

کد خبر 1189767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha