تبلیغات اسلامی با ارتباط دوسویه با مخاطبان نقش موثری در مسائل فرهنگی و مذهبی دارد

ماموستا شیرزادی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی با ایجاد ارتباط دوسویه با مخاطبان از طریق عملکرد و رفتار مبلغانش توانسته نقش موثری در مسائل فرهنگی و مذهبی ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ماموستا شیرزادی امام جمعه مریوان ظهر امروز پنجم تیرماه در دیدار رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان که به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی انجام شد، اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با برقراری رابطه دو سویه میان مبلغ و مخاطب و از طریق عملکرد و رفتار مبلغانش توانسته نقش پررنگی در مسائل مذهبی و فرهنگی شهرستان ایجاد کند.

 

وی افزود: فعالیت‌های فرهنگی این اداره در سطح شهرستان مریوان در تمامی ایام و مناسبت‌های سال زمینه ساز مشارکت تمامی سنین را در برنامه‌های فرهنگی فراهم کرده است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان نیز در این دیدار درسخنانی اهداف تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) رابیان و فعالیتهای یکساله اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان را تشریح کرد.

 

وی گفت: تبلیغ رسالتی است که توجه به آن در دنیای کنونی و با توجه به تهاجم فرهنگی استکبار، اهمیتی دوچندان یافته است چرا که دشمن در کمین فرهنگ و دین جهان اسلام بوده و در صدد القای بی هویتی بر جامعه جهانی به‌ویژه جهان اسلام است.

 

حجت‌الاسلام ورهرام به بیان نکاتی درباره فعالیت‌های تبلیغات اسلامی ونحوه ارتباط تشکلهای دینی با اداره تبلیغات اسلامی وهمکاری با امام جمعه در اجرای برنامه‌های فرهنگی پرداختند.

 

در پایان از سوی اداره تبلیغات اسلامی از زحمات تبلیغی ماموستا شیرزادی تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 1189819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha