عنایت امام زمان ‌(عج) سبب ماندگاری سرود ‌«سلام فرمانده» شد

روحی با اشاره به اینکه عنایت امام زمان ‌(عج) سبب ماندگاری سرود ‌«سلام فرمانده» شد، گفت: در سرود «سلام فرمانده» من تنها یک هدف را مورد نظر داشته و آن اینکه این سرود مورد عنایت حضرت صاحب الزمان (عج) قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «ابوذر روحی»، امروز (یکشنبه ۵ تیر) در نشست «واکاوی چگونگی اجرای یک کار فرهنگی تمیز و علل استقبال مردمی از سرود سلام فرمانده» گفت: در این سرود تاکید من به کودکان در بخش سلام به امام زمان (عج) بود؛ سلام مستحب است و تاکید داشتم که حتماً حضرت ولی عصر(عج) پاسخ آنها را می دهند.

 

خالق نماهنگ ماندگار «سلام فرمانده» افزود: علت این استقبال جهانی تنها به سبب و وجود کودکان پاک و معصوم است.

 

وی با اشاره به اینکه در اجرای کارهای فرهنگی قطعاً به مشکلات زیادی برخورد می کنیم، خاطرنشان کرد: در این اثر من تنها یک هدف را مورد نظر داشته و آن اینکه این سرود مورد عنایت حضرت صاحب الزمان (عج) قرار بگیرد.

 

روحی اخلاص دستندرکاران این اثر را از دیگر عوامل ماندگاری سرود «سلام فرمانده» عنوان کرد و اظهار داشت: برای یک کار ماندگار باید از خودمان بگذریم.

 

این مداح اهل بیت (ع) خاطرنشان کرد: «سلام فرمانده» یک کار دلی و به اعتقاد من پاسخ سلام هایی بود، که به امام عصر (عج) داده شد.

 

روحی با اشاره به انتخاب عنوان «سرود مردم» در شهرستان جهرم افزود: «سرود مردم» واژه ایست که برای اولین بار در طی اجراهای مختلف دیدم و این عبارت بسیار تاثیر گذار است.

 

از دیگر برنامه های این نشست، اجرای سرود «سلام فرمانده» توسط  گروه ناشنوایان جهرم و اهدای لوح و تندیس یادبود کانون بسیج هنرمندان به خالق این نماهنگ فاخر بود.

 

نشست «واکاوی چگونگی اجرای یک کار فرهنگی تمیز و علل استقبال مردمی از سرود «سلام فرمانده»» به همت کانون بسیج هنرمندان و قرارگاه فرهنگی نماز جمعه جهرم برگزار شد.

 

کد خبر 1189859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha