زیرساخت‌های تبلیغ در آستارا باید تقویت شود

حجت‌الاسلام رضازاده با بیان‌اینکه در روستاهای آستارا نیازمند احداث و تعمیر خانه‌های عالم هستیم، گفت: زیرساخت‌های تبلیغ در آستارا باید تقویت شود.

حجت‌الاسلام«حسینعلی رضازاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان به هفته تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی اشاره کرد و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه نهضت تبلیغ بنا بر این دارد در فصل جدید عمومی‌سازی در تبلیغ مبلغ و محتوا را دنبال کند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا با بیان‌اینکه همه آحاد مردم باید مبلغ دین باشند، افزود: توسعه و عمومی‌سازی تبلیغ در مرحله اول جزء برنامه‌ها و اولویت‌های سازمان تبلیغات اسلامی است.

 

وی با اشاره به اینکه در رابطه با استقرار روحانی در روستاها بین شهرستان‌های استان آستارا بعد از رشت رتبه دوم را دارد، تصریح‌کرد: در این رابطه رشت اولین رتبه و ما دومین رتبه را از آخر داریم.

 

حجت‌الاسلام رضازاده با بیان‌اینکه ۲ خانه عالم در روستاهای آستارا وجود دارد، گفت: آستارا دارای ۱۰۰ مسجد است که در فصل تبلیغ ماه رمضان ۴۰ مسجد فعال بود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا بر تقویت زیرساخت‌های تبلیغ در حوزه نهضت تبلیغ تاکید کرد و افزود: از همه مسئولان ارشد شهرستانی، دولتمردان و همه آحاد مردم انتظار داریم ما را یاری کنند تا در این حوزه بهتر عمل کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه در روستاها نیازمند احداث و تعمیر خانه عالم هستیم، ادامه داد: یکی از بزرگترین کارهایی که باید انجام دهیم بحث حوزه تبلیغ در شهر لوندویل است که این شهر پیشانی شهرستان است بنابراین ما باید در زیرساخت‌ها اقدامات جدی داشته باشیم.

 

حجت‌الاسلام رضازاده هیئت‌های مذهبی، مداحان، روحانیون و جوانان علاقه‌مند و حساس به فرهنگ اجتماعی را برای ساخت تمدن نوین که مقام معظم رهبری با افق دید بالا ترسیم کرده‌اند دعوت کرد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا، هیئت‌های مذهبی را یکی از مجموعه‌های بزرگ فرهنگی و به قول امروزی‌ها از سمن‌ها دانست که بیش از ۳۰۰ سال سابقه کنش‌گری و فعالیت دارد.

 

وی ادامه داد: این هیئت‌ها می‌توانند همچنان که در برهه‌های خاص خیمه‌های حسینی برپا کرده‌اند و افکار شهدای کربلا را در جای‌جای جامعه را ایجاد کرده‌اند الان هم می‌توانند به دفاع از اسلام، انقلاب و دفاع از مدافعان اسلام در اقصی نقاط دنیا کمر همت ببندند.

 

حجت‌الاسلام رضازاده با بیان‌اینکه مادحین ما صاحب تریبونی هستند که به قول مقام معظم رهبری می‌توانند در نقش‌آفرینی بحث تبلیغ دین جزء نیروهای موثر جامعه باشند، خاطرنشان‌کرد: در نهضت تبلیغ که متولی آن سازمان تبلیغات اسلامی است بنابراین است همه آحادی که می‌توانند در این قضیه شریک باشند را دعوت کنیم آموزش ببینند، همکاری کنیم تا اینکه بتوانیم هر کس در جای خود با ابزاری که در دست دارد برای نهضت تبلیغ، نشر خوبی‌ها و مهم‌تر از همه برای ساخت تمدن اسلامی گام بردارند.

کد خبر 1189867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha