حجاب و عفت عمومی از مهمترین مباحث زیرساختی کشورهای اسلامی است

خواست خدایی گفت: حجاب و عفت عمومی از مهمترین مباحث زیرساختی کشورهای اسلامی است مسئولان و متولیان باید به آن توجه ویژه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «افسانه خواست خدایی»، امروز (یکشنبه 5 تیر) در شصت و ششمین جلسه صحن علنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز گفت: حجاب و عفت عمومی از مهمترین مباحث زیرساختی کشورهای اسلامی است مسئولان و متولیان باید به آن توجه ویژه کنند.

رئیس کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی شورای اسلامی شهر شیراز افزود: هنجارشکنی در حوزه عفاف و حجاب در پیست اسکیت بلوار «شهید چمران» شیراز، باعث ناراحتی و نگرانی مردم و مسئولان سومین حرم اهل بیت (ع) شد اما نباید فراموش نکنیم که شهید حاج قاسم سلیمانی، تمامی دختران و پسران جامعه را فرزندان ما و خانواده ما می دانست.

وی اضافه کرد: با دلسوزی و کار فرهنگی باید زیرساخت لازم در زمینه های فرهنگی و مذهبی را فراهم کنیم و نوجوانان و جوانان را دعوت به خیر و نیکی کنیم.

خواست خدایی تاکید کرد: رفتارهای هنجار شکنانه‌ این جوانان و نوجوانان، بیانگر کم کاری و تعلل ما و سایر مسئولان در زمینه‌ های فرهنگی و زیرساخت ‌های تربیتی، آموزشی و ورزشی است.

وی گفت: برخورد با هنجارشکنی ‌های بی حجابی امروز به یک مطالبه مردمی تبدیل شده است و باید با برنامه ریزی صحیح به تقویت باورهای دینی در زمینه های فردی، خانوادگی و اجتماعی بپردازیم.

کد خبر 1189872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha