لزوم رعایت عفاف و حجاب در کل ادارات و دستگاههای اجرایی کردستان/ استفاده از تذکر لسانی و ارشاد برای رعایت حجاب در مدارس و‌ دانشگاهها

الله مرادی بر لزوم رعایت عفاف و حجاب در کل ادارات و دستگاههای اجرایی کردستان تاکید کرد و گفت: چهارچوب مشخص برای رعایت حجاب و عفاف به همه ادارات و دستگاهها ابلاغ شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، محمود الله مرادی دبیر ستاد امر به معروف و نهی غز منکر کردستان عصر یکشنبه پنجم تیر ماه در جلسه قرارگاه حجاب و عفاف کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری استان برگزار شد، اظهار کرد: ما در دولتی خدمت می‌کنیم که پرچمدار اخلاق بوده و بعنوان کشوری انقلابی شناخته شده است.

 

 

وی افزود: علیرغم همه شیطنت‌های دشمنان علیه نظام اسلامی، همه دستگاهها موظفند در همه حوزه‌ها بویژه عفاف و حجاب فعالیت کنند.

 

 

الله مرادی تصریح کرد: قرارگاه ۲۱ تیر در سطح کشور تشکیل شده که وظایفی را برای تمامی دستگاهها تعریف کرده‌اند و همه رسالت‌ها روشن و کامل است که یازده رسالت آن به عهده ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سطح کشور است‌.

 

 

وی اعلام کرد: با دانشگاهها، آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌های متولی آموزش و پرورش جلساتی برگزار شده که هماهنگی‌هایی برای این مهم انجام می‌شود.

 

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اضافه کرد: بالای ۹۰ درصد دستگاههای استان عفاف و حجاب را رعایت می‌کنند اما برای برخی که دارای اشکالاتی است صحبت شده تا این مولفه بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

 

 

الله مرادی اذعان کرد: سعی بر این است تا بحث حجاب در دانشگاهها، مدارس، بانک‌ها نیز با تاکید بر اقناع فکری، ارشاد و تذکر لسانی مورد توجه باشد.

 

 

وی با اشاره به تدوین چهارچوب مشخص در ادارات و دستگاهها برای رعایت عفاف و حجاب بیان کرد: این چهارچوب مشخص به همه ادارات و دستگاهها ابلاغ شده است.

 

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان از زحمات نیروی انتظامی در راستای مقابله با کارهایی که خلاف قانون است، تقدیر کرد و گفت: ادارات و دستگاهها براساس ابلاغیه قرارگاه ۲۱ تیر ملزم به رعایت عفاف و حجاب هستند.

کد خبر 1189892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha