برگزاری همایش سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه(س) در انزلی

همایش بزرگ گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه(س) اول ماه ذی الحجه در انزلی با همکاری دستگاههای اجرایی و نهادهای مذهبی شهرستان بندرانزلی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی ،« سجاد صالحی کردآبادی» امروز (یکشنبه، ۵ تیر) در جلسه ستاد ساماندهی جوانان گفت: همایش بزرگ سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه(س) با همکاری اداره ورزش و جوانان، شهرداری، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بسیج، اتاق اصناف و هیات رزمندگان اسلام و بر اساس پیش‌بینی‌ها با حضور هشت زوج برگزار می‌شود.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه امسال سه زوج از مددجویان کمیته امداد با اهدای جهیزیه ای به ارزش ۳۲ میلیون تومان روانه خانه بخت شدند، اظهار داشت: در این جشن هشت زوج که در نوبت جهیزیه کمیته امداد قرار دارند شرکت خواهند کرد و اداره ورزش و جوانان شهرستان نیز برای این زوج ها مبالغ ۵۰۰ هزار تا یک میلیون تومانی اهدا می کند. 


صالحی کرد آبادی تصریح کرد: برگزاری کارگاه آموزش روابط زناشویی و پیش از ازدواج، اهدا بسته های معیشتی برای ۳۰ زوج کم‌بضاعت بهزیستی و کمیته امداد از دیگر برنامه های این روز خواهد بود.


وی در خصوص پر کردن ایام فراغت نوجوانان و جوانان در ایام تابستان ۱۴۰۱ نیز گفت: پیش بینی می شود موسسات قرآنی بندر انزلی کلاس های کرسی تلاوت قرآن و کلاس‌های مختلف توسط روحانیون در مساجد را با همکاری نهادهای ذیربط برگزار کنند. همچنین جهت هم افزایی بیشتر کلاس‌های اوقات فراغت مسجد محور و مدرسه محور نیز در مدارس و مساجد شهرستان برگزار می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان ورزشکار نیز سالن های ورزشی این شهر تجهیز شدند و مربیان آماده پذیرش ورزشکاران این شهرستان هستند. همچنین مدارس فوتبال در بخش پسران و دختران هم آماده ارائه خدمات هستند.


صالحی کرد آبادی پیش بینی برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و ملزومات حجاب، برگزاری مسابقه دارت و تیراندازی و هماهنگی برای ثبت نام جوانان و نوجوانان کم بضاعت در آموزشگاه ‌های آزاد با تخفیف ۵۰ درصدی را از دیگر برنامه‌های طرح اوقات فراغت عنوان کرد.

کد خبر 1189893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha