آموزش مهارت های زندگی مشترک برای جوانان ضروری است

مرادیان با اشاره به آموزش ۱۰ هزار جوان در یکسال گذشته در حوزه ازدواج گفت: آموزش مهارت های زندگی مشترک برای جوانان ضروری و درکاهش اختلافات و بهتر گزینی موثر بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، عباس مرادیان روز یکشنبه(5 تیرماه) در جلسه برنامه ریزی سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) و هفته ازدواج در استان اصفهان اظهارداشت: آموزش جوانان 18 تا 35 سال برای انتخاب همسر و رازهای زندگی مشترک در قالب کارگاه های آموزش قبل از ازدواج انجام می شود.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: سال گذشته بیش از 10 هزار جوان در قالب بیش از400 کارگاه آموزش مجازی  و حضوری مفاهیم ازدواج و انتخاب همسر را فرا گرفتند.

وی ادامه داد: سازمان های مردم نهاد جوانان متولی برگزاری این کارگاه های آموزشی بودند که سال گذشته سعی بر فراگیری دوره ها و توزیع سهمیه در سراسر استان اصفهان شد.

 

مرادیان با اشاره به اینکه در دوران کرونا دوره های غیرحضوری و بر بستر اینترنت انجام شد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر امکان برگزاری دوره های حضوری فراهم است.

وی به برنامه های هفته ازدواج اشاره کرد و گفت: در این هفته سازمان های مردم نهاد جوانان فعال در حوزه ازدواج و مراکز مشاوره خدمات فرهنگی در این عرصه ارائه می دهند که آغاز برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی پیش از ازدواج در این ایام انجام می شود.

 

مرادیان برگزاری جشن، برپایی ایستگاه مشاوره ازدواج، توزیع بسته های فرهنگی و هدیه ازدواج را  از مهمترین و عناوین برنامه های این هفته معرفی کرد و گفت: در مرکز استان نیز برنامه فراگیر و با دعوت جوانان از شهرستان ها همراه خواهد بود.

کد خبر 1189953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha