بازدید معاون   سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از زیرساخت های شهرک صنعتی میرجاوه

همزمان با دهه تولید و تجارت ودر روز زیرساخت مطلوب،محرک اقتصاد پویا وبا حضور دکتر رحیمی معاون توسعه مدیریت ، منابع و امور استان های سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران مجتمع فاز یک شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، معاون  توسعه مدیریت ، منابع وامور استان  های سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در حاشیه بازدید از زیرساخت های شهرک صنعتی میرجاوه گفت : با توجه به اینکه دردهه صنعت و معدن  هستیم  و به لطف الهی و حمایت های سازمان صنایع کوچک شهرک های صنعتی ایران از استان سیستان و بلوچستان که در سال گذشته بیشترین کمک ها به این استان بوده که با توجه به لیاقت و ظرفیت های موجود در این استان این کمک ها لازم  بوده است.


رحیمی افزود : 84 میلیارد تومان برای ساخت زیرساختهای استان هزینه شده است و افتتاح شد  و همچنین 15 واحد کارگاهی  به بهره برداری رسید .

 

وی  اظهار داشت با توجه به  شعار سال و دستورات مقام معظم رهبری با هدف رشد  و توسعه شرکت های  دانش بنیان و واحدهای فن اوری واحدهایی ایجاد شده تابا واگذاری انها به این شرکتها شاهد تحول عظیمی باشیم .

 

رحیمی همچنین گفت : امیدواریم  با توجه به تلاشهایی که در کل قسمتها میشود و همچنین فعال کردن واحدهای راکد در کل کشور در سال جاری  تعداد 2000 واحد برنامه ریزی شده است . استان سیستان و بلوچستان با داشتن 28 شهرک صنعتی در حال فعالیت هست بطوریکه قبل از انقلاب هیچ  شهرک صنعتی  وجود نداشته است که نتیجه تلاشهای بخش دولتی و خصوصی می باشد

 

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستاو بلوچستان همچنین در این افتتاحیه گفت : از مهمترین کارهای انجام شده پروژه مهم با توجه به تنش های مهم ابی توانستیم با عنایت استاندار سیستان و بلوچستان توانستیم قریب به 25 لیتر بر ثانیه پساب شهر زاهدان را به شهرک صنعتی میرجاوه منتقل کنیم و با توجه به کم ابی توانسته ایم مشکلات شرکت های تولیدی را حل کنیم .

کد خبر 1189968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha