اختصاص ۳۳۰ میلیارد تومان اعتبار به گلستان برای رفع کمبود آب شرب/ ۱۵ روستای علی آبادکتول با تنش آبی مواجه هستند

نوروزی گفت: دولت سیزدهم تاکنون ۳۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای رفع مشکلات کم آبی استان اختصاص داده است و امیدواریم مصوبات سفر هرچه زودتر اجرایی شود.

«رحمت الله نوروزی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهارکرد: همه جای استان گلستان در تامین آب شرب و کشاورزی با مشکل و محدودیت مواجه هستند.

 

عضو مجمع نمایندگان گلستان و نماینده علی آبادکتول افزود: در حال حاضر بسیاری از شهرها و روستاهای استان در غرب و شرق و مرکز استان با کمبود شدید منابع مواجه هستیم.

 

وی از شرکت آب منطقه ای استان گلستان خواست پروژه های تامین آب در استان را سرعت بدهد تا مردم تابستان گرم امسال را با کمترین مشکل پشت سر بگذارند.

 

نوروزی بیان کرد: دولت سیزدهم در سفر اسفندماه سال گذشته اعتبارات خوبی را برای رفع مشکل کم آبی استان گلستان مصوب کرد که تا کنون ۳۳۰ میلیارد تومان از این اعتبارات به استان اختصاص یافت.

 

وی یادآور شد: این در حالی است که کل اعتبارات مصوب از محل تنش آبی در کل استان ۱۳۰ میلیارد تومان بود که  فقط بخشی از آن با استان اختصاص پیدا کرد.

 

نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۵ روستای این شهرستان  دچار کمبود آب شرب هستند و نیاز به  حفر ۲۰ حلقه چاه وجود دارد.

 

کد خبر 1189993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha