اجرای طرح اوقات فراغت در ۲۴ مسجد شهرستان زیرکوه

حجت الاسلام اسماعیلی گفت: طرح اوقات فراغت طی فصل تابستان در ۲۴ مسجد شهرستان زیرکوه با حضور ۲۲ مبلغ بومی و ۲ مبلغ غیربومی برگزار می شود.

حجت الاسلام «احمد اسماعیلی» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند اظهار داشت: مساجد در پرکردن اوقات فراغت جوانان می توانند نقش تاثیرگذار و مهمی را به خصوص در ایام فصل تابستان را بر عهده داشته باشند.

 

مسئول تبلیغات اسلامی زیرکوه در ادامه بیان کرد: مساجد در تاریخ دین مبین اسلام به عنوان پایگاه‌های فرهنگی،‌ آموزشی و دینی، همیشه محور توسعه و هدایت اقشار مختلف جامعه برای پیشبرد بیش از پیش اهداف عالی اسلامی بوده‌اند.

 

وی با اشاره به برگزاری طرح اوقات فراغت در مساجد گفت: طرح اوقات فراغت فرصتی برای فعالان عرصه جهاد تبیین از جمله مبلغین، هیئات و فعالان فرهنگی مساجد در جذب جوانان به مساجد، شناسایی و پرورش استعدادها و بصیرت افزایی با هدف مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

حجت الاسلام اسماعیلی با بیان اینکه 24مسجد در شهرستان زیرکوه جهت برگزاری کلاس های اوقات فراغت فعال هستند، افزود: این مساجد برگزاری برنامه هایی در زمینه آموزش قرآن، عقاید و احکام برگزاری ورزش و اردوهای آموزشی و تفریحی برای کودکان و نوجوانان در اوقات فراغت را بر عهده دارند.

 

مسئول تبلیغات اسلامی زیرکوه در ادامه بیان کرد: در این مساجد طی فصل تابستان جهت برگزاری طرح اوقات فراغت 24 مبلغ حضور خواهند داشت که 22 روحانی بومی و 2روحانی غیر بومی هستند.

 

وی در پایان به برگزاری مهم ترین برنامه های اوقات فراغت در مساجد زیرکوه اشاره کرد و گفت: آموزش حفظ قرآن هر ماه یک جزء توسط خانه قرآن انصارالمهدی (عج) و آموزش حفظ قرآن به کودکان زیر6سال در دارالقرآن امام حسن مجتبی (ع) و موسسه قرآنی سراج از مهم ترین برنامه های این ایام است.

کد خبر 1190013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha