۱۷ پایگاه در سطح استان ایلام نوآموزان بدو ورود به دبستان را سنجش می کنند

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: ۱۷ پایگاه در سطح استان ایلام نوآموزان بدو ورود به دبستان را سنجش می کنند.

«علی درویشی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کمرد: تعداد پایگاه های سنجش در سطح استان ایلام ۱۷ پایگاه بوده که ۲ مورد از این پایگاه‌ها سیار و بقیه‌ی آن‌ها ثابت هستند.

 

وی گفت: شروع طرح سنجش نیز از ۱ تیر ماه بوده و زمان خاتمه‌ی آن به علت حجم بالای جمعیت در شهرستان ایلام تا نیمه‌ی شهریورماه خواهد بود اما در سایر شهرستان ها و مناطق تا پایان تیرماه این طرح خاتمه می یابد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام درباره‌ی فرایند این طرح گفت: ابتدا اولیا دانش آموزان با مراجعه به مدرسه جهت ثبت نام فرزند خود و ارائه تمامی مدارک لازم، مدیر مدرسه اقدام به نوبت گیری در سامانه مربوطه برای آنان می کند سپس مدیر مدرسه زمان و مکان مراجعه را به اولیا اعلام میکند و اولیا با در دست داشتن مدارک مورد نیاز جهت سنجش فرزند خود به پایگاه سنجش مراجعه نمایند.

 

درویشی افزود: در این پایگاه‌ها نوآموزان بدو ورود به دبستان از نظر هوش، بینایی، شنوایی، دهان و دندان، پوست و ... مورد ارزیابی و سنجش قرار میگیرند و در صورت عدم وجود مشکل و تایید تمای موارد، برای ثبت نام به مدرسه مراجعه خواهند کرد اما در صورت عدم تایید، برای انجام مراحل تخصصی ارجاع خواهند شد.

 

کد خبر 1190045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha