مدیر آب و فاضلاب مشگین شهر با امام جمعه لاهرود دیدار کرد

مدیر آب و فاضلاب مشگین شهر پیرامون بررسی مشکل قطعی آب شرب لاهرود با حجت الاسلام «حسن صفری» امام جمعه این شهر دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «احمد گلشن» مدیر آب و فاضلاب شهرستان مشگین شهر در معیت رئیس اداره آب و فاضلاب شهر لاهرود پیرامون بررسی مشکل قطعی آب شرب لاهرود با حجت الاسلام «حسن صفری» در دفتر امام جمعه این شهر دیدار کرد.

 

 

در این دیدار، حجت الاسلام «حسن صفری»، آب را یکی از اساسی ترین و مهم ترین عناصر زیست دانست و گفت: قرار بود مشکل قطعی آب آشامیدنی در شهر لاهرود نداشته باشیم و قابل قبول و توجیه نیست که با وجود منابع آبی فراوان در این شهر، با قطعی و کمبود آب شرب مواجه باشیم.

 

امام جمعه لاهرود با بیان اینکه برخورداری از آب سالم برای نیازهای انسانی ، از عوامل اساسی و به منزله عامل تمدن ساز شناخته می شود، تصریح کرد: مسئولین استانی و شهرستانی و بخش باید در قبال مشکل قطعی آب پاسخگو باشند و انشعابات غیر مجاز را قطع کنند و هر تدبیری که لازم است اعم از افزایش قطر لوله های آب، احداث منبع آب بزرگ و ... را بیندیشند که مردم حقیقتا ناراضی و شاکی هستند.

 

در ادامه این دیدار، «احمد گلشن» از آغاز اقدامات این اداره جهت حل مشکلات آب شرب لاهرود خبر داد و اظهار داشت: در خصوص شناسایی و برخورد با انشعابات غیر مجاز ، بازدید میدانی بعمل آمد و سعی ما بر این است  در کوتاه مدت ، اقدامات لازم را انجام بدهیم تا هیچگونه قطعی آب در سطح شهر مشاهده نشود.

 

 

مدیر آب و فاضلاب شهرستان مشگین شهر بر فرهنگ سازی مصرف بهینه آب تاکید کرد و افزود: شهروندانی که جهت شرب و بهداشت از آب استفاده می کنند فرهنگ استفاده بهینه از آب شرب را رعایت کنند تا دیگران نیز از این نعمت خدادادی بهره مند شوند

 

کد خبر 1190069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha