خدمت صادقانه به مردم مقدمه تبلیغ جهاد تبیین است

شفیعیان گفت: تبلیغ جهاد تبیین نیازمند مقدمه بوده و مقدمه آن خدمت صادقانه به مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (دوشنبه ۶ تیر) در دیدار با رئیس و کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان جهرم، این نهاد را مهمترین پایگاه، جهت ترویج و ارتقای کیفیت و کمیت برنامه ها و فعالیت های قرآنی، فرهنگی و دینی در جامعه ذکر کرد و گفت: مبلغان دینی و روحانیون این سازمان نقش بسزایی در راستای ترویج مبانی دینی و مذهبی دارند که باید تلاش شود این مهم به نحو مطلوب و احسن انجام گیرد.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به اینکه امروز موضوع جهاد تبیین به عنوان یک فریضه و جهاد دینی مورد تاکید مقام معظم رهبری (مد ظله‌العالی) است، افزود: در شرایط کنونی تبلیغات رسانه‌ای دشمنان دین تبلیغ و تبیین دستاوردهای دین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم با بیان اینکه تبلیغ جهاد تبیین نیازمند مقدمه است و مقدمه آن خدمت صادقانه به مردم است، یادآور شد: تبلیغ از ویژگی‌ها و ماموریت‌های پیامبران الهی است و پیامبران الهی و اولیای دین در راستای انجام رسالت خود و انتقال پیام الهی از ابزار تبلیغ بهره گرفتند و همواره مورد هجمه منافقین و معاندین دین الهی واقع شدند.

 

شفیعیان با اشاره به نقش و اهمیت تبلیغ و اطلاع‌رسانی در جامعه، بیان کرد: ابزار هنر موثرترین ابزار برای انتقال مفاهیم دینی است.

 

وی وظایف سازمان تبلیغات اسلامی در تبلیغ و اشاعه دین و فرهنگ اسلامی بسیار خطیر ارزیابی کرد و گفت: این نهاد باید آسیب‌های جامعه را بدرستی بتواند شناسایی کند و نقاط قوت و ضعف را شناسایی و برطرف کند.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم تصریح کرد: یکی از محورهای مهم گفتمان انقلاب اسلامی بیانیه گام دوم انقلاب است که نقش نهادهای فرهنگی از جمله اداره تبلیغات اسلامی در این راستا بسیار حائز اهمیت بوده و باید بیش از گذشته به این موضوع مهم پرداخته شود.

کد خبر 1190113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha