جهاد کشاورزی متولی امنیت زیستی و غذایی در کشور است

افلاطونی گفت: جهاد کشاورزی متولی امنیت زیستی و غذایی کشور است و در این چرخه اهمیت کار دامپزشکی و ادارات کل استانی مهم و حساس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «رضا افلاطونی» در آیین تکریم و معارفه مدیرکل دامپزشکی استان قزوین که امروز (دوشنبه ۶ تیر) در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد، بیان کرد: بحث جابه جایی ها یکی از اصول اداری است که از دیرباز انجام می شود و گاهی با بازنشستگی این خون جدید در شریان های حیاتی سازمان جریان می یابد و گاهی با جابه جایی کارشناسی این امر صورت می گیرد و بهانه ای است که سازمان تحول جدیدی را داشته باشد و با انرژی مضاعف کار را پیش ببرد.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: برای مدیر جدید و جوان اداره کل دامپزشکی استان آرزوی توفیق داریم و ان شاالله ایشان راه آقای زینالی (مدیرکل سابق دامپزشکی استان) را با صلابت و قدرت ادامه دهند.

 

وی در ادامه عنوان کرد: جهاد کشاورزی متولی امنیت زیستی و غذایی کشور است و در این چرخه اهمیت کار دامپزشکی و ادارات کل استانی مهم و حساس بوده و در واقع اهمیتی دارد که همه زنجیره تولید مواد غذایی را تحت الشعاع قرار می دهد.

 

افلاطونی اعلام کرد: مردم به اعتماد و اعتبار وجود دامپزشکان، بهداشت و کارشناساس، غذایی را از تولیدکننده تهیه می کنند، بنابراین باید این امانت داری را به نحو شایسته انجام دهیم.

 

وی توضیح داد: ما به عنوان سازمان جهاد کشاورزی و به خصوص حوزه دامپزشکی دستگاهی فنی و تخصصی هستیم و سلامت غذایی مردم را باید تضمیمن کنیم و هیچ چیزی نباید وارد حوزه امنیت و سلامت غذا شود و نباید به خاطر ملاحظات سیاسی و مدیریتی سلامت مردم را به مخاطره اندازیم و این تقاضای بنده است و جزو سیاست های اصولی دولت بوده و مورد تاکید وزارتخانه هم هست.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطر نشان کرد: ما در بخش کشاورزی در حوزه های دام و طیور، زراعت، باغبانی و غیره باید یکپارچه و متحد باشیم و برای بهبود معیشت و زندگی مردم یعنی از تولیدکننده تا توزیع کننده تا مصرف کننده مسئولیت تولید، توزیع و نظارت بر سلامت محصول و تامین مواد غذایی مردم را داریم.

 

کد خبر 1190179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha