آغاز فعالیت خیریه باران همدلی در استان لرستان

مدیرعامل خیریه باران همدلی گفت: فعالیت موسسه خیریه باران همدلی جهت مشاوره، درمان و در صورت لزوم اسکان بیماران سرطانی به تهران و برخی استان‌ها در استان لرستان آغاز شده است.

«مریم خزایی» در در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: فعالیت این خیریه با رویکرد دستگیری از نیازمندان و کمک در عرصه مشاوره و درمان بیماران راه اندازی شده است.

 

وی با بیان اینکه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان مهم ترین رویکرد فعالیت خیریه باران همدلی  است، افزود: رویکرد ارائه خدمات مشاوره‌ تخصصی، درمانی و همچنین در صورت لزوم کمک به پذیرش اسکان و تغذیه رایگان بیماران به خارج از استان تلاش خود را برای رضایت‌ مندی آنان و خانواده هایشان به کار بسته است.

 

مدیرعامل خیریه باران همدلی ادامه داد: طبق تفاهم نامه‌های صورت گرفته بسیاری از خدمات انجام گرفته در این خیریه به صورت رایگان است.

 

وی افزود: خیریه باران همدلی تلاش دارد مرکز درمانی بیماران سرطانی در خرم آباد را نیز ایجاد کند که در آن به دنبال حتی جذب توریسم درمانی نیز است.

 

خزایی اذعان داشت: همه اعضای هیئت مدیره، آینده نگری خوبی برای این مجموعه را در نظر گرفته اند و به دنبال تلاش هستیم تا با استفاده از همه ظرفیت‌ها به خوبی بتوانیم در مسیر خدمت به بیماران مبتلا به سرطان در لرستان قدم های خوبی برداشته شود.

 

وی با اشاره به اینکه سنت همدلی باید رواج پیدا کند، اظهار کرد: تمام مراحل قانونی ثبت خیریه  طی شده است و پیگیری های جدی نیز برای تامین زیرساخت های مورد نیاز بیماران مبتلا به سرطان در استان آغاز شده و امیدواریم بتوانیم با مجموعه اقدامات بلند مدت و کوتاه مدت دریچه امیدبخشی برای مردم لرستان در این حوزه بگشایم.

 

مدیرعامل خیریه باران همدلی به برنامه های بلندمدت خیریه باران همدلی در لرستان اشاره کرد و افزود: در صورت حمایت و همراهی دلسوزانه مسئولین استان می‌توانیم در حوزه زیر ساختی با ظرفیتی که خیرین این موسسه دارند، قدم های مثبتی برای درمان بیماران در خود استان برداریم.

کد خبر 1190222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha