اجرای طرح مصرف بهینه آب و آموزش آن در مساجد

مدیر ستاد فهما خراسان شمالی از برگزاری نشست های هم اندیشی با هدف ارتقاء فعالیت های اوقات فراغت و انعقاد تفاهم نامه همکاری بین این ستاد و شرکت آبفا خبر داد و گفت: در این راستا طرح مصرف بهینه آب و آموزش آن در مساجد اجرایی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «هاشم شیرازیان» گفت: با هدف غنی سازی فعالیت های پایگاه های اوقات فراغت کانون های استان به ویژه در فصل تابستان که هم اکنون آغاز شده، این نشست ها برگزار شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی توجه به مهارت آموزی و اعطای گواهینامه مهارت به داوطلبان حاضر در کلاس های اوقات فراغت را مورد توجه قرار داد و افزود: این نشست ها ابتدا با مسئول جوانان هلال احمر استان برگزار شد و زمینه آموزش همگانی 10 رشته اعم از کمک های اولیه و  امداد و نجات و موارد پیرامون و نیز برگزاری اردوها در بحث گفتگو قرار گرفت.

 

وی اضافه کرد: در این باره مقرر شد تفاهم نامه ای همکاری بین دو نهاد منعقد و بر اساس آن فعالیت ها و آموزش ها در دل مساجد و کانون های مساجد انجام گیرد.

 

شیرازیان از اجرای طرح مصرف بهینه آب و آموزش آن در مساجد خبر داد و گفت: در این راستا نیز در نشستی با «مسعود ناطق» معاون مالی و  پشتیبانی شرکت آبفای خراسان شمالی نکات ارزنده و قابلیت های مشارکت کانون ها و این شرکت مورد بررسی و گفتگو قرار گرفت.

 

شیرازیان با عنوان اینکه در این نشست دو تن از فعالان کانون ها و حجت الاسلام «رضا جواهری» مدیر کانون فرهنگی هنری انقلاب بجنورد نیز حضور داشتند، گفت: بهره مندی از قابلیت کانون ها در نشر بهینه مصرف آب با تعامل دوسویه و اجرای برنامه ای فرهنگی با در نظر گرفتن دو بخش فرهنگ سازی دینی و فرهنگ سازی تخصصی نیز از اهم گفت و شنود نتیجه بخش این نشست می توان اشاره کرد.

 

وی اضافه کرد: مصرف بهینه در بخش اول با برگزاری  نشست هایی با بهره مندی از ظرفیت های ارزشمند ائمه جماعات مساجد و در بخش تخصصی نیز توسط کارشناسان این شرکت برنامه ریزی و مورد تصویب قرار گرفت.

 

وی همراهی با کلاس های اوقات فراغت و حمایت از برگزاری اردوهای فرهنگی این کلاس ها در کانون های مساجد را از دیگر مباحث این نشست ها نام برد و گفت: موارد فوق در قالب تفاهم نامه همکاری تنظیم و  به زودی اجرایی خواهد شد.

 

 

کد خبر 1190239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha