کسب رتبه دوم توسط هنرمند خراسان جنوبی در کارگاه منطقه‌ای «رُحما»

کریمیان گفت: «محمد براتی» هنرمند بیرجندی در کارگاه منطقه‌ای تولید پوستر «رُحما» که در استان سیستان و بلوچستان برگزار شده بود توانست در بخش اتحاد و تفرقه حائز رتبه دوم این کارگاه شود.

«مجید کریمیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: مراسم اختتامیه کارگاه منطقه‌ای تولید پوستر «رُحما» در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد و در این کارگاه هنرمندان خراسان جنوبی نیز شرکت داشتند.

 

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از خراسان جنوبی چهار نفر در این کارگاه شرکت کرده بودند،‌گفت: افتتاحیه این کارگاه در مهرماه سال 1400 در سیستان و بلوچستان برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه «محمد براتی» هنرمند بیرجندی رتبه دوم این کارگاه را کسب کرد، افزود: این هنرمند بیرجندی پنج اثر هنری برای شرکت در کارگاه منطقه‌ای تولید پوستر «رُحما» ارائه کرده بود که یکی از آثار وی با موضوع اتحاد و تفرقه توانست حائز رتبه دوم شود.

 

کریمیان عنوان داشت: این کارگاه یک کارگاه آموزشی و تولیدمحور بود که به مدت سه روز با حضور اساتید برجسته و شرکت‌کنندگانی از استان‌های سیستان و بلوچستان، یزد، کرمان هرمزگان، خراسان رضوی، شمالی و جنوبی برگزار شده بود.

 

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی در پایان گفت: هدف از برگزاری این کارگاه پرداختن به موضوع وحدت و همدلی بین مسلمانان بود چرا که در بین دغدغه‌های فرهنگی، بحث وحدت و همگرایی اقوام و مذاهب حکم زیرساخت را دارد، یعنی عامل به ثمر رساندن اهداف مسلمانان و دین، وحدت است.

 

 

کد خبر 1190253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha