تعارض منافع به شدت حقوق عامه را تهدید می کند

حجت الاسلام مدبر با تاکید بر اینکه بحث تعارض منافع به شدت حقوق عامه را تهدید می کند، گفت: باید به مواردی که منافع مردم فدای افراد خاص می‌شود توجه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، امروز (دوشنبه ۶ تیر) در این دیدار رئیس دادگستری جهرم ضمن گرامی داشت هفته قوه قضاییه به جایگاه رفیع شهید بهشتی اشاره کرد و گفت: به تعبیر امام خمینی (ره)، شهید بهشتی خود یک ملت بود.
 
 

امام جمعه جهرم افزود: بحث تعارض منافع به شدت حقوق عامه را تهدید می کند بنابراین به مواردی که منافع مردم فدای افراد خاص می‌شود توجه و حتی اگربعضی از آنها نیاز به پیگیری خارج از شهرستان دارد این موضوع پیگیری شود.


وی بیان کرد:‌کار بسیار خوبی با کمک قوه قضاییه در دولت جدید انجام گرفت، آزاد سازی حدود ۵۴ هکتار از سواحل دریا و حاشیه رودخانه ها بود که این کار  از خود قوه قضاییه  شروع شد.

 

حجت الاسلام مدبر خاطرنشان کرد: یکی از گام های مثبت دیگر  الکترونیکی کردن امور در دادگستری است،اما همه مردم از این ظرفیت خبر نداشته و نیاز به اطلاع رسانی است.

 

وی عنوان کرد: بحث پابند الکترونیک می تواند به عنوان جایگزین حبس مورد توجه قرار گرفته و حتی از ظرفیت خیرین نیز برای توسعه این کار استفاده کرد.


امام جمعه جهرم گفت:‌استفاده از بسیج در خصوص مقابله با مظاهر فساد ظرفیت دیگری است که می تواند به قوه قضائیه کمک کند.

 

کد خبر 1190258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha