مدارس همدل فرصتی برای حمایت از دانش آموزان نیازمند

بختیاری گفت: مدارس همدل در واقع فرصتی برای حمایت از دانش آموزان محروم و نیازمند اما با استعداد با همراهی وزارت آموزش و پرورش هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «مرتضی بختیاری» امروز دوشنبه (۶ تیر) در مراسم تجلیل از مدیران برتر مدارس همدل که در اردوگاه ثامن الائمه مشهد گفت: بین ۷۳۰ تا ۷۵۰ هزار مددجوی کمیته امداد در سراسر کشور دانش‌آموز هستند همچنین ۵۲ هزار دانشجو و ۶ هزار مددجوی نخبه در کشور وجود دارد که ظرفیت زیادی برای رشد و ترقی دارند.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: در قالب طرح مدارس همدل که اجرای آن از سال ۱۳۹۹ آغاز شد مدارس هیات امنایی و غیرانتفاعی برای ثبت نام از دانش آموزان با استعداد تحت پوشش این نهاد اقدام کردند که در گام نخست سه هزار و ۳۰۷ مدرسه غیردولتی، نمونه دولتی و هیات امنایی، تحصیل بیش از هفت هزار دانش آموز تحت پوشش را قبول کردند.

 

وی تصریح کرد: این تعداد دانش آموز طی سال گذشته به حدود پنج هزار مدرسه با حدود ۱۵ هزار دانش آموز رسید که این شمار روز به روز هم در حال افزایش است و با توجه به همراهی مدارس و همکاری خوب وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید افزایش شمار دانش آموزان این مدارس به ۲۵ هزار نفر هدف گذاری شده است.

 

بختیاری گفت: مدارس همدل در واقع  فرصتی برای حمایت از دانش آموزان محروم و نیازمند اما با استعداد با همراهی وزارت آموزش و پرورش هستند.

کد خبر 1190265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha