نوآوری و خلاقیت شهری در امور برنامه ریزی شهرداری باشد

رئیس دادگستری شهرستان دهلران گفت: باتوجه به گستردگی شهری دهلران و نبود امکانات متناسب با فضای شهری برای شهروندان نوآوری و خلاقیت شهری در امور برنامه ریزی شهرداری و شورای شهر باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، « سید رضا صلاح الدینی» در دیدار با شهردار و رئیس شورای شهر دهلران به مناسبت هفته قوه قضائیه، اظهار کرد: ماده ۵۵ قانون شهرداری، وظایف شهرداری‌ها به طور واضح و مشخص بیان کرده است و انتظار می رود با‌ توجه به گستردگی و وسعت شهر دهلران خدمات مناسب به شهروندان ارائه شود.

 

 وی تصریح کرد: با فرصت خدمت که برای شهردار و شورای شهر فراهم شده انتظار نوآوری و تحولات شهری با مشاوره گرفتن از متخصصین امر در اولویت باشد.

 

صلاح الدینی با اشاره به اینکه دستگاه قضا به مشکلات متعدد شهرداری ها و بدهکاری های این نهاد خدمت رسان آگاه است، گفت: بخشی از مشکلات با مدیریت و برنامه ریزی قابل حل است و  مشکلات مالی نباید بهانه ای برای عدم پرداخت مطالبات کارگران که در دمای بالای 50درجه در حال خدمت رسانی هستند شود.

 

رئیس دادگستری دهلران ادامه داد: متاسفانه پرونده های بدهی های شهرداری در مراجع قضایی زیاد است که دربسیاری از موارد منجر به مسدودسازی حساب های بانکی شهرداری می شود ودر این راستا شهرداری باید با ادله کافی در جلسات حاضر شود.

 

صاح الدینی افزود: یکی از برنامه های مهم دادگستری دهلران حرکت در راستای سند تحول و اولویت های ۱۵ گانه خود در جهت حمایت از حقوق بیت المال دستگاه های اداری حرکت می باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: دادگستری دهلران در راستای اجرای قانون در کنار دستگاه های اداری شهرستان است و انتظار می رود شهرداری دهلران در بحث مشکلات و جمع آوری وجلوگیری از انباشت زباله ها در سطح معابر توجه جدی داشته باشد

کد خبر 1190285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha