پیگیری تکمیل پروژه موزه دفاع مقدس استان در سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی

مخلص الائمه با اشاره به اهمیت اتمام پروژه باغ موزه دفاع مقدس، گفت: پیگیری تکمیل پروژه موزه دفاع مقدس استان در سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «فرزاد مخلص الائمه» استاندار مرکزی در نشست شورای هماهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به اینکه  موزه دفاع مقدس نقش به سزایی در تحقق جهاد تبیین و انتقال حماسه ها به نسل جوان دارد، گفت: اتمام این پروژه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و پیگیری تکمیل پروژه موزه دفاع مقدس استان در سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی انجام می شود.

 

استاندار استان مرکزی با تاکید بر اینکه دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند است که باید به عنوان یک گفتمان کارآمدر در جامعه انتقال یابد، افزود: نسل جوان و نوجوان باید بیش از پیش با فرهنگ دفاع مقدس آشنا شوند و موزه دفاع مقدس گنجینه ارزشمندی در این راستا است.

 

وی با بیان اینکه موزه دفاع مقدس استان باید با تدوین برنامه های خلاقانه، جذاب ، اثرگذار و محتوایی در این راستا برنامه ریزی کند، بیان کرد: پیشرفت کشور و حرکت شتابنده در گام دوم به سمت اهداف انقلاب در گرو انتقال صحیح حماسه های دفاع مقدس و بهره گیری از این فرهنگ ارزشی به نسل جوان است و پیروزی ها و موفقیت های دفاع مقدس باید برای نسل جدید به خوبی تبیین شود.

 

موزه دفاع مقدس استان مرکزی حلقه اتصال میان پیشکسوتان و نسل جوان است

مخلص الائمه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه موزه دفاع مقدس نقش به سزایی در تحقق جهاد تبیین دارد، اضافه کرد: این موزه کار بسیار ارزشمند و حلقه اتصال نسل جوان با پیشکسوتان دفاع مقدس است و تکمیل آن یک رسالت مهم برای مجموعه استان است.

 

استاندار استان مرکزی با تاکید بر اینکه موزه دفاع مقدس استان مرکزی نمادی از مجاهدت ها و نقش آفرینی مردم شهید پرور و ایثارگر این استان در هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی است، گفت:این موزه باید به عنوان یک مکانی برای ترویج و نشر فرهنگ دفاع مقدس و تبیین سیره و منش شده باشد و به آن اهمیت داده شود.

 

وی همچنین به تکمیل پروژه ها و طرح های نیمه تمام اشاره کرد و افزود: دولت سیزدهم تلاش ویژه‌ای برای اتمام طرح‌ها و فعالیت‌های ناتمام در همه حوزه ها و بخش ها دارد و این مهم در استان مرکزی نیز باید با جدیت دنبال شود.

 

مخلص الائمه یکی از اولویت های مهم دولت در استان مرکزی را تکمیل موزه دفاع مقدس دانست و اضافه کرد: این مهم در سفر ریاست محترم جمهوری به استان مطرح و امیدواریم اعتبار مناسبی برای این مهم تخصیص پیدا کند.

کد خبر 1190298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha