مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان مرکزی ۷۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

کریمی از پیشرفت ۷۷ درصد مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سرهنگ « غلامرضا کریمی» در جلسه شورای هماهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به تلاش های انجام شده در راستای تکمیل پروژه باغ موزه دفاع مقدس گفت: مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان مرکزی با همکاری و مشارکت استانداری مرکزی و کلیه دستگاه های استانی هم اکنون بیش از ۷۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی با بیان اینکه  ساختمان مدیریت پیشرفت ۱۰۰ درصدی دارد، افزود: ساختمان گالری ها ۶۸ درصد، سردرب ورودی ۱۰۰ درصد، دیوار لاله ها ۹۰ درصد، شهدای گمنام و محوطه آن ۷۰ درصد ، محوطه پارکینگ ۳۰ و محوطه اصلی ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش به روند تکمیل یادمان های شهدا در سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: در استان مرکزی ۱۵۹ شهید گمنام و ۶۶ یادمان شهدا داریم.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ۱۸ یادمان نیمه کاره و در حال ساخت هستند، اظهار کرد: امیدواریم با همت مسئولین استانی این تعداد از یادمان ها هرچه سریعتر تکمیل شوند و سال ۱۴۰۱ باید کلیه یادمان ها تکمیل شوند.

 

در پایان این جلسه استاندار استان مرکزی و شرکت کنندگان در جلسه از بخش های مختلف مرکز فرهنگی دفاع مقدس بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند اجرای این پروژه قرار گرفتند.

کد خبر 1190301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha