برداشتن موانع و بروکراسی ها باعث رونق فعالیت ها می شود

آیت الله حسینی با بیان اینکه علیرغم همه فشارهای اقتصادی و تحریم ها در حال رشد و توسعه هستیم، گفت: اگر موانع، کارشکنی ها و بروکراسی ها برداشته شود، شاهد رونق فعالیت ها خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، خط توسعه و افزایش ظرفیت شرکت بشار صنعت یاسوج با حضور نماینده ولی در فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج افتتاح شد.

 

آیت الله «سید نصیر حسینی» در این آئین این کارخانه را باعث ایجاد اشتغال و تولید و از نیازمندی های جامعه دانست و گفت: این بتن های پیش ساخته مورد نیاز مردم بوده که دارای استحکام بالا و هزینه پایین تری است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج افزود: محصولات این کارخانه مورد نیاز جامعه بوده و باید تولید آن ادامه داشته باشد

 

وی با تشکر از سرمایه گذار این شرکت، از مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت خواست این قبیل شرکت ها که می توانند در راستای شعار سال و تولید گام بردارند را حمایت و تجهیزات لازم برای توسعه را در اختیار آنها قرار دهند تا از نوآوری ها در تاسیسات و ساخت و سازها استفاده شود.

 

آیت الله حسینی با بیان اینکه علیرغم همه فشارهای اقتصادی و تحریم ها در حال رشد و توسعه هستیم، اظهار کرد: اگر موانع، کارشکنی ها و بروکراسی های اداری برداشته شود، شاهد رونق فعالیت ها خواهیم بود.

 

امام جمعه یاسوج بر توجه به پرداخت مطالبات، صدور مجوزها و همچنین استفاده از مواد اولیه در استان برای تولید این قبیل شرکت ها تاکید کرد و ادامه داد: وقتی سرمایه گذاری با استفاده از سرمایه خود دغدغه تولید، خدمت و‌ اشتغال زایی دارد، باید از او حمایت کرد.

 

***سیروس کریمی بختیاری هم در این افتتاحیه، گفت: در گذشته فروش بتن و قطعات پیش ساخته، لوله و درپوش های بتنی تولید می شد اما در شرایط امروز خط تولید دیوارهای پیش ساخته حصار کشیده افتتاح می شود.

 

مدیر کارخانه بشار صنعت یاسوج افزود: این دیوارها برای پادگان ها، باغداران، ارتش به جای بلوک سنتی با عمر ۱۰۰ ساله و با ارتفاع ۹۰ سانتی متر قابل استفاده است.

 

وی خاطرنشان کرد: این خدمت یک سرمایه گذاری 100 ساله محسوب می شود و ده ها خانوار بویراحمدی مشغول به کار می شوند.

کد خبر 1190302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha