تماشاخانه تُرنج در بجنورد افتتاح شد

تماشاخانه تُرنج‌ ویژه‌ نمایش کودک و‌ نوجوان با ظرفیت ۱۵۰ نفر ظهر امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی به بهره بهرداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ "فرهاد آقابیگی" مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی امروز دوشنبه (ششم تیرماه) در مراسم افتتاح تماشاخانه تُرنج مرکز آفرینش های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی با اشاره به اینکه کانون دو نوع مخاطب دارد، گفت: اولین گروه مخاطبان مراکز کانون، کودکان و نوجوانانی هستند که عضو کانون می شوند و گروه دوم کسانی هستند که امکان دسترسی به کانون را ندارند.

 


وی گفت: باید فعالیت های فراگیری انجام شود تا افرادی که به مراکز کانون دسترسی ندارند هم از برنامه های کانون بهره مند شوند.

 


آقابیگی با اشاره به اجرای سه طرح در کانون  پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: علاوه بر فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در حال اجرا، در حوزه زیرساخت ها هم مرکز آفرینش های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آماده پذیرایی از کودکان و نوجوانان استان خواهد بود.

 


آقابیگی با بیان اینکه این مرکز مجهز به تماشاخانه‌ تخصصی تئاتر و  استودیوی موسیقی است، گفت: این مجموعه با هدف پرورش استعدادهای کودک و نوجوان و مکانی برای تولید محتوا برای مخاطبین خواهد بود.

 


وی ابراز امیدواری کرد که با تخصیص بودجه، اولین خانه بازی و سینمای کانون  در استان هم که در مراحل نهایی خود قرار دارد، به بهره برداری برسد.

 


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی در پایان عنوان کرد: سه مرکز فرهنگی و هنری جاجرم، مانه سملقان و غلامان نیز با متوسط  ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی به زودی به  بهره برداری خواهد رسید.

 

 

کد خبر 1190315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha