نخستین جشنواره گویندگی «آوای غدیر» در خراسان جنوبی برگزار می شود

دبیر جشنواره «آوای غدیر» با بیان اینکه نخستین جشنواره گویندگی با عنوان «آوای غدیر» در خراسان جنوبی برگزار می شود، گفت: تا ۱۵ تیرماه علاقمندان می توانند در جشنواره «آوای غدیر» با ارسال یک فایل صوتی سه دقیقه ای با موضوع خطبه غدیر شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محسن کاهنی» امروز (۶ تیر) در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره «آوای غدیر» اظهار داشت: برای اولین این جشنواره همزمان با دهه امامت و ولایت در خراسان جنوبی برگزار می شود.

 

دبیر جشنواره «آوای غدیر» در ادامه بیان کرد: این جشنواره اولین جشنواره رسمی گویندگی است که با موضوعیت خطبه غدیر در خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.

 

وی به زمان شرکت در این جشنواره اشاره کرد و گفت: تا ۱۵ تیرماه علاقمندان می توانند در جشنواره «آوای غدیر» با ارسال یک فایل صوتی سه دقیقه ای با موضوع خطبه غدیر شرکت کنند.

 

کاهنی ادامه داد: داوری جشنواره «آوای غدیر» در یک مرحله انجام خواهد شد و اختتامیه این جشنواره ۲۵ تیرماه با حضور ۲۰ اثر برگزیده در شهرستان بیرجند برگزار می شود.

 

دبیر جشنواره «آوای غدیر در ادامه عنوان داشت: به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد و به 10 نفر دیپلم افتخار جشنواره و به تمامی شرکت کنندگان گواهی حضور در جشنواره «آوای غدیر» اعطا خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه جشنواره «آوای غدیر» به همت ستاد مردمی غدیر خراسان جنوبی و موسسه فرهنگی هنری عرفان برگزار می شود، گفت: فردا فراخوان جشنواره در سطح استان توزیع خواهد شد و از صدای علاقمندان در جهت ترویج خطبه غدیر استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 1190336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha