تاکید بر برنامه‌ریزی‌های دقیق و هم افزایی جهت خدمات‌رسانی به زائران اربعین

در دیدار مدیران عامل جمعیت هلال احمر العماره عراق و خوزستان بر هماهنگی و تعامل بیش از پیش و برنامه‌ریزی‌های دقیق و هم افزایی جهت ارائه خدمات مناسب به زائرین به ویژه در ایام اربعین حسینی تاکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «وحید شعبانی» امروز (دوشنبه ۶ تیر) در دیدار با همتای خود در جمعیت هلال احمر استان احمر العماره عراق از مرکز توانبخشی هلال احمر بازدید کرد.

 

مدیرعامل جمعیت هلال خوزستان در این دیدار اظهار کرد: برای ارائه خدمات مناسب به زائرین به ویژه در ایام اربعین حسینی هماهنگی و تعامل بیش از پیش جمعیت‌های هلال احمر به ویژه در استان‌های مرزی ضروری است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: با توجه به در پیش بودن ایام محرم و پس از آن اربعین حسینی برنامه‌ریزی‌های دقیق و هم افزایی در این خصوص مورد تاکید است.

 

وی اضافه کرد: استان خوزستان از لحاظ جغرافیایی مرز وسیعی با کشور عراق دارد و ۲ پایانه مرزی در این استان مشغول به کار هستند که جمعیت هلال احمر خوزستان در هر ۲ پایانه شلمچه و چذابه با استقرار نیروهای امدادی و درمانی، روند سفر زیارتی زائرین اباعبدالله الحسین (ع) را تسهیل می‌بخشد. 

 

«سید حیدر جوادی» مدیرعامل جمعیت هلال احمر العماره عراق نیز با تشکر از میزبانی و قدردانی از همدلی و همکاری‌های فی ما بین عنوان کرد: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و به ویژه هلال احمر استان خوزستان دارای ظرفیت‌های وسیع در بخش‌های مختلف خدمت‌رسانی است و ما تمایل داریم در همه جوانب سطح همکاری‌ها را افزایش دهیم.

 

در پایان این دیدار مدیران عامل جمعیت هلال احمر استان‌های العماره و خوزستان از بخش‌های گوناگون مرکز بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر خوزستان بازدید کردند.

 

کد خبر 1190371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha