فعالیت افزون بر ۴۰۰ خیّر در حوزه سلامت در کاشان

رئیس اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: افزون بر ۴۰۰ خیّر سلامت در تعامل و همکاری با دانشگاه علوم پزشکی کاشان وجود دارد.

دکتر علیرضا مفرح در حاشیه بهره برداری از مرکز جراحی دندانپزشکی بیماران خاص کاشان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: افزون بر ۴۰۰ خیّر سلامت در تعامل و همکاری با دانشگاه علوم پزشکی کاشان وجود دارد.

 

رئیس اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: مشارکت خیرین در امور سلامت منطقه کاشان سابقه دیرینه دارد و خیرین سلامت این منطقه پیشگام امور خیر در کشور هستند.

 

دکتر علیرضا مفرح با اشاره به اینکه علیرغم همه مشکلات اقتصادی، اقدامات خیرین در حوزه سلامت مانند سابق است، اظهار امیدواری کرد: این فعالیت ها مانند گذشته بیش از پیش ادامه یابد و دانشگاه علوم پزشکی کاشان با روی باز از اقدامات نیکوکارانه استقبال می کند.

 

وی با تاکید بر اینکه تمام شهروندان منطقه کاشان، خیّران سلامت هستند تصریح کرد: بسیاری از خیران سلامت در کاشان به صورت گمنام و بدون تمایل به افشای نامشان فعالیت می کنند.

 

آیین افتتاح مرکز جراحی دندانپزشکی بیماران خاص در مرکز آموزشی درمانی متینی کاشان با حضور دکتر قاسم صادقی رئیس اداره درمان دندانپزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس شورای اسلامی شهر کاشان، معاونین درمان و بهداشت دانشگاه و جمعی از مدیران کاشان، خیرین کاشانی و مسئولین موسسات خیریه شهرستان کاشان برگزار شد.

کد خبر 1190424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha