فراخوان ششمین دوره انتخاب کتاب سال استان سمنان منتشر شد

صادقی نژاد از انتشار فراخوان ششمین دوره انتخاب کتاب سال استان سمنان خبر داد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان ازسمنان،«ابوالفضل صادقی نژاد» در نشست با خبرنگاران با اشاره به ششمین دوره انتخاب کتاب سال استان سمنان گفت: این دوسالانه با هدف شناسایی و معرفی کتاب سال و تشویق و حمایت از نویسندگان، مولفان، مترجمان و ناشران استان سمنان برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان افزود: کلیه مولفان، مترجمان، گردآورندگان و ناشران استان سمنان و همه پدیدآورندگان در سراسر کشور که با موضوعات مرتبط با استان سمنان کتاب چاپ کرده اند می توانند در این رویداد شرکت کنند.

 

وی با تأکید براینکه آثاری که برای اولین بار در سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به چاپ رسیده اند در ششمین دوره انتخاب کتاب سال استان سمنان شرکت کنند ادامه داد: جشنواره کتاب سال در چهار گروه تالیف، ترجمه، تصحیح و گردآوری برگزار می شود.

 

صادقی نژاد  تصریح کرد: هر شرکت کننده باید تعداد دو نسخه از آثار خود را تا ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ تحویل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محل سکونت خود کند.

 

به گفته وی دبیرخانه این دوسالانه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان واقع در بلوار قدس، ابتدای خیابان شهید رجایی واقع است و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۳۳۳۲۲۲۵۲ با پیش شماره ۰۲۳ تماس بگیرند.

 

پنجمبن دوسالانه کتاب استان سمنان نوزدهم خرداد امسال با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شاهرود برترین های خود را شناخت.

کد خبر 1190428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha