مظلومیت شهید بهشتی سنگین‌تر از شهادتش بود/ ضرورت به موقع جهاد تبیین حقوق بشر امریکایی

سردار احمدی با تأکید بر ضرورت به موقع جهاد تبیین حقوق بشر امریکایی، گفت: امام خمینی (ره) مظلومیت شهید بهشتی را مصیبتی سنگین‌تر از شهادتشان دانسته‌اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «غلامرضا احمدی» امروز (۷ تیر) در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر که در مسجد امام حسین(ع) برگزار شد، اظهار کرد: آنچه که دشمن در جبهه مقاومت تدارک دیده بود اگر محقق می شد تاریخی برای ملت ما رقم می زدند که آن چیزی که در عراق و سوریه گذشت، فراموش می شد.

 

فرمانده اسبق سپاه امام رضا (ع) با اشاره به اینکه در هر فرصتی باید به رشادت ها و از خودگذشتگی های شهدا و ایثارگران تعظیم کنیم، گفت: با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، ششم تا دوازدهم تیرماه هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده و باید از این فرصت در تبیین ابعاد مختلف جنایات آمریکا بر علیه ایران اسلامی استفاده کرد.

 

وی ادامه داد: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی یادآور حوادثی از جمله سوءقصد به جان رهبر معظم انقلاب، بمب‌گذاری در دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی و ۷۲ یار امام و امت، بمباران شیمیایی سردشت، ترور محمد کچویی رئیس زندان اوین، به شهادت رسیدن آیت الله صدوقی امام جمعه یزد و شلیک موشک به هواپیمای مسافربری ایرباس ایران توسط ناوآمریکایی است و باید ابعاد مختلف این جنایات برای جامعه و به ویژه جوانان بازگو شود.

 

سردار احمدی با تأکید بر اینکه امروز در مسئله جهاد تبیین، واجب عینی صادر شده است، بیان کرد: کسانی که رسالت جهاد تبیین بر دوش آنهاست اگر به موقع عمل نکنند جای حق و باطل، شهید و جلاد و امام حسین(ع) و یزد را با هم عوض می کنند.

 

فرمانده دوران دفاع مقدس تأکید کرد: امام خمینی (ره) مظلومیت شهید بهشتی را مصیبتی سنگین‌تر از شهادتشان دانسته‌اند.

 

وی با بیان شکست آمریکا علی رغم همه توطئه ها و هزینه هایی که برای براندازی نظام اسلامی کرده است، افزود: ریشه قوی شجره طیبه انقلاب اسلامی در منطقه و نقاط جهان است.

 

سردار احمدی گفت: پرونده حقوق بشر آمریکایی ریشه در ۴۳ سال جنایت بر علیه نظام اسلامی دارد، آنهایی که می خواستند ۶ ماهه انقلاب اسلامی را نابود کنند به فرموده مقام معظم رهبری مدتها از آن حرف گذشته و جمهوری اسلامی ایران روز به روز بر اقتدارش افزوده می‌شود.

 

فرمانده اسبق سپاه امام رضا (ع) ادامه داد: به فرمایش رهبر معظم انقلاب، غیرت دینی عامل نجات کشور در بزنگاه‌های مختلف ملت ایران بوده است و غیرت دینی می‌تواند تهدیدات را به فرصت تبدیل کند.

 

وی در پایان افزود: امروز به برکت نظام و انقلاب و خون شهدایی همچون شهید سلیمانی اقتدار جمهوری اسلامی ایران روز به روز در حال افزایش است و دشمن از این مسئله واهمه دارد.

کد خبر 1190495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha