غفلت از خانواده نابودی بنیان خانواده را به همراه دارد

رئیس پلیس مواد مخدر آران و بیدگل گفت: غفلت از خانواده نابودی بنیان خانواده را به همراه دارد و والدین مواظب فرزندان خود باشند با چه‌ کسانی رفت و آمد دارند و دوستانشان را بشناسند و از عواطف پدرانه و مادرانه نسبت به عزیزانشان دریغ نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، سرهنگ زارع کردمیل در نشست روشنگری ویژه بزرگداشت روز مبارزه با مواد مخدر و گرامی داشت هفته قوه قضائیه به بیان مشکلات خانواده های درگیر مواد مخدر پرداخت و گفت: علت بسیاری از مشکلات و نابهنجاری ها در خانواده ها، بلای خانمان سوز اعتیاد است که گریبان گیر بسیاری از خانواده ها شده است.

 

رئیس پلیس مواد مخدر آران و بیدگل  افزود: اختلافات خانوادگی و بی احترامی والدین و فرزندان نسبت به هم در بسیاری از موارد منجر به طلاق و هنجارشکنی در جامعه خواهد شد.

 

سرهنگ زارع کردمیل ادامه داد: غفلت از خانواده نابودی بنیان خانواده  را به همراه دارد و والدین مواظب فرزندان خود باشند با چه‌ کسانی رفت و آمد دارند و دوستانشان را بشناسند،خود را به فرزندان نزدیک تر کرده و از عواطف پدرانه و مادرانه نسبت به عزیزانشان دریغ نکنند.

 

وی افزود: اگر پدر و مادر نسبت به فرزندان محبت نداشته باشند، دیگران محبت خواهند کرد و اینجاست که جوان محو و شیفته محبت دیگران خواهدشد این یعنی جوان از دست رفته وازکانون گرم خانواده ترد خواهد شد.

 

نشست روشنگری ویژه بزرگداشت روز مبارزه با مواد مخدر و گرامی داشت هفته قوه قضائیه با حضور اقشار مختلف مردم و به دعوت شورای امربه معروف و نهی ازمنکر پایگاه ام کلثوم و با همکاری پایگاه غدیر و شورای روستای کاغذی از توابع شهرستان آران و بیدگل برگزار شد./

 

کد خبر 1190507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha