برنامه های تابستانی با شعار"هر دانش آموز یک مهارت، مدرسه کانون فرهنگی و تربیتی محله" اجرا می شود

به گفته اسماعیلی، فعالیت های تابستانی با شعار"هر دانش آموز یک مهارت، مدرسه کانون فرهنگی و تربیتی محله" با برنامه های جذاب در قالب هشت کارگروه ویژه برای تمام دانش آموزان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان امروز در آیین افتتاحیه فعالیت های تابستانی کشور اظهار کرد: پس از سی ماه بار دیگر در فصل تابستان شاهد برگزاری آیین افتتاحیه فعالیت های تابستانی با شعار"هر دانش آموز یک مهارت، مدرسه کانون فرهنگی و تربیتی محله" با برنامه های جذاب در قالب هشت کارگروه ویژه برای تمام دانش آموزان خواهیم بود.

 


علی اسماعیلی ادامه داد: با اتمام امتحانات خرداد، مدارس در ظاهر تعطیل می شود ولی آموزش جریان دارد و فرصتی است تا دانش آموزان به کسب مهارت بپردازند و با تجریه موقعیت های جدید به عنوان آینده سازان تجارب جدیدی کسب کنند.

 


وی افزود: امسال به دلیل شرایط همه گیری کرونا و به وجود امدن شرایط تربیتی علاوه بر برنامه های تابستانی، دوره های آموزشی ثبیت یادگیری در تمام مقاطع در نظر گرفته شده است تا بتوانیم بخش عمده ای از نارسایی به وجود آمده در این دوران را جبران می کنیم.

 


اسماعیلی خاطرنشان کرد: امیدواریم در دولت انقلابی با گسیل امکانات در مدارس و مناطق محروم قدم های خوبی برای بهره مندی دانش آموزان برداشته شود و تلاش های وزارتخانه متبوع تضمین کننده آینده زیبا برای ایران اسلامی خواهد بود.

 

کد خبر 1190527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha