حضور نوجوانان مسجدی در کلاس های اوقات فراغت

فعالیت های اوقات فراغت تابستانه با مراسم افتتاحیه و ثبت نام از کودکان و نوجوانان در کانون فرهنگی و هنری محبان الزهرا سلام الله علیها اسفراین آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ فعالیت های اوقات فراغت تابستانه در کانون فرهنگی و هنری محبان الزهرا سلام الله علیها اسفراین با ثبت نام از کودکان و نوجوانان علاقه مند و برگزاری کلاس ها با محوریت آموزش طلاب به شرکت کنندگان  به طور رسمی افتتاح شد.

 

«غلامحسن امیری» مدیر کانون فرهنگی و هنری محبان الزهرا سلام الله علیها اسفراین، برگزاری کلاس های مهارتی و تربیتی را اولویت برنامه های اوقات فراغت این کانون نام برد و افزود: ایجاد انس و الفت دانش آموزان، کودکان و نوجوانان حاضر در این کلاس ها با ارکان مسجد به ویژه روحانی و امام جماعت در این برنامه ها مورد توجه است.

 

وی برگزاری این کلاس ها را ویژه کودکان و نوجوانان 8 تا 16 سال اعلام کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری محبان الزهرا سلام الله علیها اسفراین، پرورش مهارت های هنری را دیگر اولویت این کلاس ها عنوان و اضافه کرد: برگزاری کلاس های آموزش سرود و نیز آموزش خوشنویسی از دیگر عناوین برنامه ریزی شده است که به مدد اساتید هنرمند و مسجدی به بچه مسجدی ها آموزش داده می شود.

 

امیری برگزاری کلاس های آموزش احکام، حفظ قرآن کریم با معرفی سوره ها منتخب را به این برنامه ها اضافه کرد و گفت: برنامه های ورزشی و اردویی نیز در این کلاس ها گنجانده شده که علاقه مندان می توانند از این آموزش ها در ایام تابستان بهره مند شود.

 

گفتنی است؛ کانون فرهنگی و هنری محبان الزهرا سلام الله علیها اسفراین در سومین رویداد ملی فهما توانست در میان کانون های برگزیده رواق رسانه، بدرخشد و شایسته تقدیر شود.

 

 

کد خبر 1190561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha