استفاده از ظرفیت بسیج هنرمندان برای آموزش جوانان و نوجوانان مسجدی

باغبانها گفت: با توجه به جذب و حضور نوجوانان و جوانان در مسجد، آموزش آنها در زمینه هنری امری لازم است و می توان از ظرفیت بسیج هنرمندان در این خصوص استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «محمد حسین باغبانها» در نشست با مسئول بسیج هنرمندان استان قزوین با اشاره به اهمیت تأثیرگذاری هنر انقلاب در  جامعه بیان کرد: ترویج هنر انقلاب در بین عموم مردم و استفاده از ظرفیت مساجد در جهت تربیت هنرمند متعهد انقلابی، امری لازم برای ادامه مسیر انقلاب است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: هنر در عرصه های مختلف فرهنگی، تربیتی و اقتصادی به کار می آید و هنرمند کسی است که بتواند از هنرش در این فضاها  استفاده حداکثری کند.

 

وی تأکید کرد: با توجه به جذب و حضور نوجوانان و جوانان در مسجد، آموزش آنها در زمینه هنری امری لازم است و می توان از ظرفیت بسیج هنرمندان در این خصوص استفاده کرد.

 

مسئول بسیج هنرمندان استان قزوین هم در این دیدار خاطر نشان کرد: اساتید و هنرمندان بسیجی این مجموعه آماده ارائه برنامه های آموزشی برای کانون های فرهنگی هنری مساجد هستند و از این هم افزایی هم استقبال می کنیم.

 

«سید جواد خسروی» در ادامه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات بسیج هنرمندان استان ارائه کرد.

کد خبر 1190621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha