دو نمایش کانون از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان جایزه گرفت

نمایش خردسال «دینگ دینگ دنگ» و نمایش کودک «آش آشتی‌کنان» از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش‌های مختلف بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان برگزیده شد.

به‌گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین بازیگر زن بخش خردسال به فاطمه خدابنده‌لو به عنوان برگزیده برای بازی در نمایش «دینگ دینگ دنگ» اهدا شد.

هم‌چنین لوح تقدیر و جایزه نقدی بخش طراحی صحنه این بخش نیز به حامد زحمتکش برای طراحی صحنه نمایش «دینگ دینگ دنگ» تقدیم شد.

در همین حال در بخش کودک بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان نیز نمایش «آش آشتی‌کنان» از تولیدات کانون در استان خراسان رضوی موفق به دریافت جایزه بخش‌های کارگردانی، موسیقی، طراحی صحنه، نمایش برگزیده و بهترین بازیگر زن و مرد شد.

بر همین اساس در بخش نمایش برگزیده و کارگردانی، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به «محمد جهان‌پا»، و در بخش موسیقی و طراحی  صحنه همین جایزه‌ها به صورت جداگانه به «امید سنجرموسوی»  و «مهدی شریفی» به عنوان برگزیده اهدا شد.

هم‌چنین در بخش بهترین بازیگر زن لوح تقدیر و جایزه نقدی این بخش مشترکا به غزاله نجیمی برای بازی در نمایش «آورده‌اند که...» و «مهناز آسوده» برای بازی در نمایش «آش آشتی‌کنان» و در بخش بازیگر مرد این جایزه به‌صورت مشترک به سیدمهرداد کاووسی برای بازی در نمایش «سومین روز تابستان» و «فرشاد قاسمی» برای بازی در نمایش «آش آشتی‌کنان» اهدا شد.

آیین پایانی بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، روز ۶ تیر ۱۴۰۱ با حضور مسوولان در مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا برگزار شد.

کد خبر 1190624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha